Korporatīvā sociālā atbildība: SIA "Lattelecom" piemērs
Autor
Briede, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Korporatīvā sociālā atbildība: SIA "Lattelecom" piemērs” mērķis ir noskaidrot, kā SIA "Lattelecom" iesaistās sociāli atbildīgās darbībās, kā tās komunicē un kā tajās iesaista savus darbiniekus. Papildus mērķis ir noskaidrot, kāda ir pašu darbinieku attieksme un zināšanas par uzņēmuma īstenoto korporatīvo sociālo atbildību.
Pētījuma datu vākšanai izmantotas daļēji strukturētās intervijas un anketa.
Iegūtie pētījuma rezultāti liecina, ka SIA "Lattelecom" uzņēmuma darbiniekiem ir svarīgi, ka uzņēmums ir sociāli atbildīgs un tika noskaidrots, ka korporatīvās sociālās atbildības aktivitātes ir paaugstinājušas SIA "Lattelecom" darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu.
Darbs strukturēts piecās nodaļās, kurās aprakstīta korporatīvā sociālās atbildība, organizāciju komunikācija, sabiedriskās attiecības, pētījuma metodoloģija un nobeigumā empīrija.
Atslēgvārdi: korporatīvā sociālā atbildība, sabiedriskās attiecības, organizācijas komunikācija, SIA "Lattelecom" The aim of bachelor’s thesis “Corporate Social Responsibility: an Example of Lattelecom” is to understand how Lattelecom engages in actions for the social good, how it involves its employees in them and how it communicates these actions. Moreover the thesis tries to understand what the employees of Lattelecom know about corporate social responsibility and what they think about it.
The data for this research was gathered using semi structured interviews as well as poll.
The results of our research suggest that the employees care about Lattelecom’s social responsibility. Moreover, socially responsible actions have made the employees of Lattelecom more loyal.
The thesis consists of five chapters that describe corporate social responsibility, communications of organizations, public relations, methodology of research as well as hold the empirical data.
Keywords: corporate social responsibility, public relations, communications of organizations, Lattelecom.