• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Remiksēšanas kultūra virtuālajā vidē: mēmu lietošanas un veidošanas vietņu analīze

Thumbnail
View/Open
309-24069-Vilsone_Paula_pv10014.pdf (1.308Mb)
Author
Vilsone, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Remiksēšanas kultūra virtuālajā vidē: mēmu lietošanas un veidošanas vietņu analīze” mērķis ir izpētīt interneta mēmu lietotāju un veidotāju mēmu patērēšanas paradumus. Darbam izvirzīts pētnieciskais jautājums, vai latviešu mēmu lietotājiem un veidotājiem ir interneta vietne, kura lokālā līmenī spējīga konkurēt ar populārām pasaules mēroga mēmu lietošanas un veidošanas vietnēm? Kā arī apakšjautājumi – ja ir, tad kas to padara konkurētspējīgu; ja nav, tad kāpēc un vai tāda vietējai mēmu auditorijai būtu nepieciešama? Teorijā apkopota literatūra par digitālo telpu, remiksēšanas kultūru un interneta mēmiem. Pētījumā izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Darba galvenais secinājums: vietējai auditorijai nav nepieciešama lokāla klasisko interneta mēmu patērēšanas vietne. Atslēgas vārdi: interneta mēmi, internets, līdzdalības kultūra, remiksi, remiksēšanas kultūra
 
The goal of bachelor's thesis “Remix culture online: analysis of meme consumption and generation websites” is to research habits of meme consumers and creators. The proposed question is – do Latvian meme consumers and creators need a locally based website which would be able to compete against worldwide known meme sites? Following subquestions – if a local website is present what makes it competitive; if not, is a website of this kind necessary for the local meme audience? The theoretical part presents literature on digital communication environment, remix culture and internet memes. Qualitative and quantitative content analysis and semi-structured interviews are used for research. Main conclusion states that local audience has no demand for a internet meme consumption website. Key words: internet meme, internet, participatory culture, remix, remix culture
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28022
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV