Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līvaen_US
dc.contributor.authorVilsone, Paulaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:28Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24069en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28022
dc.description.abstractBakalaura darba “Remiksēšanas kultūra virtuālajā vidē: mēmu lietošanas un veidošanas vietņu analīze” mērķis ir izpētīt interneta mēmu lietotāju un veidotāju mēmu patērēšanas paradumus. Darbam izvirzīts pētnieciskais jautājums, vai latviešu mēmu lietotājiem un veidotājiem ir interneta vietne, kura lokālā līmenī spējīga konkurēt ar populārām pasaules mēroga mēmu lietošanas un veidošanas vietnēm? Kā arī apakšjautājumi – ja ir, tad kas to padara konkurētspējīgu; ja nav, tad kāpēc un vai tāda vietējai mēmu auditorijai būtu nepieciešama? Teorijā apkopota literatūra par digitālo telpu, remiksēšanas kultūru un interneta mēmiem. Pētījumā izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Darba galvenais secinājums: vietējai auditorijai nav nepieciešama lokāla klasisko interneta mēmu patērēšanas vietne. Atslēgas vārdi: interneta mēmi, internets, līdzdalības kultūra, remiksi, remiksēšanas kultūraen_US
dc.description.abstractThe goal of bachelor's thesis “Remix culture online: analysis of meme consumption and generation websites” is to research habits of meme consumers and creators. The proposed question is – do Latvian meme consumers and creators need a locally based website which would be able to compete against worldwide known meme sites? Following subquestions – if a local website is present what makes it competitive; if not, is a website of this kind necessary for the local meme audience? The theoretical part presents literature on digital communication environment, remix culture and internet memes. Qualitative and quantitative content analysis and semi-structured interviews are used for research. Main conclusion states that local audience has no demand for a internet meme consumption website. Key words: internet meme, internet, participatory culture, remix, remix cultureen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleRemiksēšanas kultūra virtuālajā vidē: mēmu lietošanas un veidošanas vietņu analīzeen_US
dc.title.alternativeRemix culture online: analysis of meme consumption and generation websitesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record