• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)

Thumbnail
View/Open
309-24078-Popovica_Gunita_gp08091.pdf (1.089Mb)
Author
Popoviča, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)”. Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kāds A/S Swedbank zīmola tēls tiek producēts latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros krīzes periodā - 2008. gadā un pēckrīzes periodā - 2012. gadā, vai tas laika gaitā ir mainījies. Darba mērķis ir izpētīt, kā laikrakstos „Diena”, „Latvijas Avīze”, „Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai ” un portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros ticis atainots A/S Swedbank zīmola tēls 2008. gadā un 2012. gadā. Atslēgvārdi: A/S Swedbank, zīmols, zīmola tēls, latviešu nacionālā dienas prese, interneta portāls delfi.lv
 
The topic of the present paper is „The Image of the Joint-Stock Company Swedbank Brand in the Latvian National Daily Press and the Publications and User Commentaries of the Portal delfi.lv (2008, 2012)”. The research problem of the present paper is to clarify what kind of brand is being produced in the Latvian national daily press and the Internet portal delfi.lv publications and commentaries during the period of economic crisis – 2008 and the after crisis period – 2012, and if the image has changed. The aim of the paper is to explore the way the newspapers „Diena”, „Latvijas Avīze”, „Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai ” and the publications and user commentaries interpret the joint-stock company Swedbank brand in 2008 and 2012. Keywords: joint-stock company Swedbank, brand, the image of brand, Latvian national daily press, the Internet portal delfi.lv
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28023
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV