Show simple item record

dc.contributor.advisorTabuns, Aivarsen_US
dc.contributor.authorVīgulis, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:32Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28681en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28051
dc.description.abstractInterneta videi ir raksturīga informācijas, kas reiz ir ievietota internetā, tālākas izplatības nekontrolējamība. Neskatoties uz to, sociālo tīklu portālos tiek publicēts ievērojams personiskas un sensitīvas informācijas daudzums. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā jaunieši mēģina kontrolēt un ierobežot konkrētu auditoriju piekļuvi sociālo tīklu portālos publicētai informācijai un īstenot selektīvu sevis prezentēšanu atšķirīgu auditoriju priekšā. Par pētījuma teorētisko bāzi tiek izmantota Ērvinga Gofmaņa izstrādātā dramaturģiskā pieeja. Datu iegūšanas metode ir tiešsaistes anketēšana. Atslēgvārdi: Sevis prezentēšana, atšķirīgas auditorijas, dramaturģiskā pieeja, saplūdušas auditorijas, zemākais kopsaucējs, sociālo tīklu portāli, jauniešien_US
dc.description.abstractOnline environment can be described by inability to control further spread of information that has once been put online. Yet still people publish huge amounts of personal and sensitive information in social network sites. The main objective of this research is to explore, how youth attempt to control and limit access to this information for specific audiences, thus presenting themselves selectively in front of different audiences. Dramaturgical approach, developed by Erving Goffman, is used as a theoretical basis for this study. Online questionnaire is used for data collection. Keywords: Presentation of self, different audiences, dramaturgical approach, collapsed contexts, lowest common denominator, social network sites, youthen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleJauniešu sevis prezentēšana atšķirīgām auditorijām sociālo tīklu portālosen_US
dc.title.alternativeYouth presentation of self for different audiences in social network sitesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record