Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorSmeltere, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:33Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29623en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28060
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni CSDD reklāmās (2009-2011)”. Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noteikt CSDD sociālo reklāmu uzmanības piesaistīšanas paņēmienus un uzmanības pievēršanas metodes. Darbā tiek izmantotas divas pētnieciskās metodes – anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode un semiotiskā analīze kā kvalitatīvā pētniecības metode. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas sociālās reklāmas, vides un televīzijas reklāmas teorētiskās nostādnes. Pētnieciskajā daļā tiek pielietotas anketēšanas un semiotikas pētniecības metodes. Darba noslēgumā tiek secināts, ka CSDD kampaņu reklāmās tiek izmantoti radikāli paņēmieni, pievēršot auditorijas uzmanību ar humoru, sarkasmu un psiholoģiskiem kontrastiem. Atslēgas vārdi: sociālā reklāma, CSDD, vides reklāma, televīzijas reklāma, uzmanības piesaistīšana.en_US
dc.description.abstractBachelor's work title is “Methods of attracting attention in CSDD (Road Traffic Safety Department – now Directorate) advertisements (2009-2011)”. The work has been prepared in aim to look at the Road social advertising gimmicks techniques and methods of attracting attention. The work is based on two research methods - questionnaires as quantitative research. The theoretical part deals with social advertising, television advertising environment and theoretical approaches. In the research section of the questionnaire semiotics research methods are used. At the end of the work is concluded that there are radical methods used in the CSDD (Road Traffic Safety Department – now Directorate) campaign advertisements, focusing the audience's attention with humor, sarcasm and psychological contrasts. Keywords: social advertising, RTA, outdoor advertising, television advertising, to attract attention.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzmanības piesaistīšanas paņēmieni CSDD reklāmās (2009-2011)en_US
dc.title.alternativeMethods of attracting attention in CSDD (Road Traffic Safety Department – now Directorate) advertisements (2009-2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record