• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jauno mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā: dziļās intervijas ar mērķgrupu pārstāvjiem

Thumbnail
View/Open
309-31722-Alehno_Kristine_ka06021.pdf (649.1Kb)
Author
Aļehno, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura tēma jauno mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā. Pētījuma pamatā izmantota D. Makveila (McQuail) lietojuma un apmierinājuma teorija (The Uses and Gratification Approach). Pētījuma veikšanai izmantotā pētniecības metode – dziļā intervija – balstoties uz A.A. Bergera (A. A. Berger) teorētiskajiem un praktiskajiem ieteikumiem. Pētījuma galvenie uzdevumi bija uzzināt jauniešu mediju lietošanas paradumus un noskaidrot motivācijas, kas vada izvēloties jaunos medijus. Noskaidrot, vai jauno mediju izmantošana, ir samazinājusi interpersonālo komunikāciju. Pētījums atklāja, kāpēc jaunieši dod priekšroku jaunajiem medijiem nevis tradicionālajiem, kas viņus motivē tos lietot un kādas vajadzības, izmantojot apmierina. Bakalaura darbs sastāv no trīs pamatdaļām – teorētiskā, metodoloģijas un empīriskā pētījuma daļa, un trīs pielikumi. Atslēgas vārdi: jaunie mediji, paradumi, auditorija, motivācija, vēlmes, interpersonālā komunikācija
 
The main issue of bachelor work is about how new media use habits in youth auditory. This research was based on McQuail’s The Uses and Gratification Approach. The primary method used to do this research was In – Depth Interviewing which was based on A. A. Berger’s theoretical and practical recommendations. The main goal of this research was to find out how media use habits in youth auditory and motivation to use those specific medias and to find out if using the new media has reduced interpersonal communication. The research showed why youth prefer to use new media not tradicional, what is the motivation to use new media and what kind of needs they satisfy. The bachelor work consists of 3 parts: theoretical, methodical and empirical and 3 appendixes. Key words: new media, habits, auditory, motivation, needs, interpersonal communication
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28070
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV