Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAļehno, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:34Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other31722en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28070
dc.description.abstractBakalaura tēma jauno mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā. Pētījuma pamatā izmantota D. Makveila (McQuail) lietojuma un apmierinājuma teorija (The Uses and Gratification Approach). Pētījuma veikšanai izmantotā pētniecības metode – dziļā intervija – balstoties uz A.A. Bergera (A. A. Berger) teorētiskajiem un praktiskajiem ieteikumiem. Pētījuma galvenie uzdevumi bija uzzināt jauniešu mediju lietošanas paradumus un noskaidrot motivācijas, kas vada izvēloties jaunos medijus. Noskaidrot, vai jauno mediju izmantošana, ir samazinājusi interpersonālo komunikāciju. Pētījums atklāja, kāpēc jaunieši dod priekšroku jaunajiem medijiem nevis tradicionālajiem, kas viņus motivē tos lietot un kādas vajadzības, izmantojot apmierina. Bakalaura darbs sastāv no trīs pamatdaļām – teorētiskā, metodoloģijas un empīriskā pētījuma daļa, un trīs pielikumi. Atslēgas vārdi: jaunie mediji, paradumi, auditorija, motivācija, vēlmes, interpersonālā komunikācijaen_US
dc.description.abstractThe main issue of bachelor work is about how new media use habits in youth auditory. This research was based on McQuail’s The Uses and Gratification Approach. The primary method used to do this research was In – Depth Interviewing which was based on A. A. Berger’s theoretical and practical recommendations. The main goal of this research was to find out how media use habits in youth auditory and motivation to use those specific medias and to find out if using the new media has reduced interpersonal communication. The research showed why youth prefer to use new media not tradicional, what is the motivation to use new media and what kind of needs they satisfy. The bachelor work consists of 3 parts: theoretical, methodical and empirical and 3 appendixes. Key words: new media, habits, auditory, motivation, needs, interpersonal communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJauno mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā: dziļās intervijas ar mērķgrupu pārstāvjiemen_US
dc.title.alternativeThe New Media Use Habits in the Jouth auditory: In Depth Interviews with Respondents from Goal Groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record