Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorBrīvule, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:40Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39498en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28111
dc.description.abstractBakalaura darbā „Sociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīze” apskatīta sociālā mārketinga teorija, tā atšķirības no komercmārketinga, pārliecināšanas loma reklāmā un komunikācijas modeļi. Bakalaura darba pētījuma problēma ir noskaidrot komunikācijas ziņojuma uztveri auditorijas vidū par sociālo kampaņu „Nepērc Svešu”. Uzzināt vai sociālās kampaņas galvenais uzdevums – mainīt sabiedrības uzvedību ir noticis. Empīriskajā daļā ar daļēji strukturēto interviju palīdzību tiek aplūkota kampaņas komunikācijas modeļa raksturojums un ar fokusa grupu intervijām tiek noskaidrots kampaņas auditorijas vērtējums. Darbā tiek secināts, ka vēstījums auditorijai, kura tiek aicināta mainīt savu uzvedību caur negatīvu vēstījumu, nav sasniedzis vēlamo mērķi. Atslēgas vārdi: sociālais mārketings, pārliecināšana, komunikācijas modeļi, „Nepērc Svešu”en_US
dc.description.abstractBachelor thesis "Communication analysis in social campaign "Nepērc Svešu" deals with social marketing theory, it differs from commercial marketing, the role of persuasion in advertising and communication models. Bachelor of the research problem is to find communication messages which are received among the audience on the social campaign "Nepērc Svešu” is to find out whether social campaigns main task is to change public behavior. The empirical part of the semi-structured interviews are discussed campaign communication model characteristics and focus group interviews is clarified campaign audience rating. Thesis concludes that the message to the audience, which is invited to change their behavior through negative signaling fail to achieve the goal. Keywords: social marketing, persuasion, communication models, "Nepērc Svešu"en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālās kampaņas "Nepērc Svešu" komunikācijas analīzeen_US
dc.title.alternativeCommunication analysis in social campaign "Nepērc Svešu"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record