Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorPlūme, Rihardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44364en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28148
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Artusa Kaimiņa raidījuma „Suņu Būda” komunikācijas ētika”. Bakalaura darba pētnieciskā problēma: iespējamā neētiskā komunikācija, kas auditorijas daļai ir pieņemama un šķiet izklaidējoša, veicinot auditorijas paplašināšanos, tomēr var vājināt komunikācijas kultūru, saskarsmi ikdienā, citu mediju iespējamos ētikas principus. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota teorija par komunikācijas ētiku, jaunajiem medijiem, vizuālo komunikāciju, kā arī radio sarunu šovu. Pētījuma analīzē izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze, semiotikas metode, daļēji strukturētās intervijas un fokusa grupa. Pētījuma rezultātā tika secināts, pētnieciskā problēma ir apstiprinājusies, respektīvi, raidījuma „Suņu Būda” komunikācija ir neētiska, kas skatītājiem šķiet izklaidējoša, kā arī ir galvenais faktors raidījuma popularitātes veidošanā. Atslēgas vārdi: jaunie mediji, sarunu šovs, komunikācijas ētika, "Suņu Būda", Artuss Kaimiņšen_US
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to understand whether communication in radio talk show „Suņu Būda” is unetchical, accepted by people, at the same time diluting culture of communication and why this radio talk show is so popular. In the theoritical part of this work, author describes ethics of communication, new media, visual communication and radio talk show theory. To collect data, author uses quantitative and qualitative contentanalysis, semi-structure interviews, focus group and method of semiotics. The result of this research is that communication of radio talk show „Suņu Būda” is unethical and that is the main reason why people watch this show and it is so popular. Keywords: new media, talk show, ethics of communication, "Suņu Būda", Artuss Kaimiņšen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleArtusa Kaimiņa raidījuma "Suņu būda" komunikācijas ētikaen_US
dc.title.alternativeCommunication ethics of Artuss Kaimiņš' programme "Suņu būda"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию