Efektīvas reklāmas uzrunas veidošanas nosacījumi preses reklāmā. Nekustamā īpašuma jaunie projekti. 2004.gads un 2006.gads
Автор
Gaušis, Eduards
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Efektīvas reklāmas uzrunas veidošanas nosacījumi preses reklāmā. Nekustamā īpašuma jaunie projekti. 2004. gads un 2006. gads.”.
Nekustamā īpašuma jauno projektu piedāvājums ar katru brīdi pieaug. Līdz ar to, ir nepieciešams izcelties starp citām reklāmām, lai jaunais projekts tiktu pamanīts. Izcelties var reklāmas uzrunā izmantojot pārliecinošos paņēmienus.
Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par reklāmas efektivitāti; tekstuālajiem un vizuālajiem pārliecināšanas paņēmieniem.
Darba empīriskajā daļā tiek veikta kvantitatīvā kontentanalīze, lai noskaidrotu pārliecinošo paņēmienu pielietojumu praksē, nekustamā īpašuma jauno projektu reklāmās. Kā arī tiek veikta semantiskā analize, lai noskaidrotu jauno projektu nosaukumos lietoto vārdu nozīmi. Thema of bachelor work is „Conditions for the Formation of the Effective Advertising Speech in the Press Advertising. New Projects of the Real Estate (2004 and 2006)”
Offer of real estate new projects is growing. For successful selling of new real estate projects it is nescessary to stand out from other advertisements. It is possible with using persuasive methods in advertising speech.
Theoretical part consist of summarized information about advertising effectiveness; textual and visual persuasion methods.
In the empirical part are used two analytical methods. Quantitative content analysis to establish usage of persuasive methods and semantic analysis to establish meaning of words that are used in names of real estate new projects.