Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorBružuka, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:49Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:49Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8913en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28186
dc.description.abstractMana bakalaura darba tēma ir „Reklāmas ētiskās robežas pievilcība. Problēmu cēloņi un sekas video un foto reklāmās Latvijā (2004-2008)”. Bakalaura darba pamatā ir veikts pētījums par reklāmas ētikas jautājumiem, kas ir ētikas pārkāpumi, kādi tie ir un kādā veidā šie jautājumi tiek regulēti. Pētniecības darbā izmantoju teorētiskās metodes, analizējot un salīdzinot statistikas, vēsturiskos datus, teorētiķu un speciālistu atzinumus un viedokļus. Pētījuma mērķis ir konstatēt kāda nozīme ir reklāmas ētikai, kādas ir konceptuālās atziņas par šo jautājumu, vai mūsdienās ir pietiekama šī jautājuma regulācija no likumdošanas un reklāmdevēju puses. Kas īsti ir neētiskas reklāmas rašanās cēloņi un kādas ir sekas. Mana bakalaura darba rezultātā ir izdarīti secinājumi, ka mūsdienās reklāmas ētikas normas bieži netiek ievērotas un nav pietiekama normatīvo aktu regulācija. Reklāmai ir liela ietekme uz cilvēku apziņu un psihi, tādēļ ir nepieciešama lielāka atbildība reklāmas devējiem.en_US
dc.description.abstractThe theme of my term paper is „Magnetism of advertisement etics border. Reasons and quensiquences of problems in video and photo advertisments in Latvia’s media (2004-2008)”. In the base of my term paper is research about questions of ethics in advertisements, what is breach of ethics, how they are and how is regulation. In my research work I used teoretical methods, I analysed and compared statistics, historical facts, opinions and resulotions of specialists. The main target of work was to find ethics of advertisment meaning, conceptual cognitions and regulation of this question in nowadays from lawmaker and advertisers side. In result I had conclusions, that the ethics norms of advertisement often against law and not right enough regulation of laws. The advertisement has a big effect to people cognition and psyche, that way is necessary more responsability from advertisers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas ētiskās robežas pievilcība. Pārkāpumu cēloņi un sekas video un foto reklāmās Latvijā (2004 ─ 2008)en_US
dc.title.alternativeCharm of Adveritisment Ethics Limits. Reasons and Consequences of Offence In Photo and Video Advertisements in Latvia (2004─2008)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record