Show simple item record

dc.contributor.advisorKalvāne, Guntaen_US
dc.contributor.authorKovaļova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:22Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:22Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46796en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28393
dc.description.abstractPētījuma problēmas būtība ir Skolēnu nepietiekamās spējas iegūtās zināšanas vienā mācību priekšmetā izmantot jaunās situācijās, attīstīt un pielietot citos priekšmetos. Skolēnu izzinās spējas pilnveidošanos mācīšanas motivācijas paaugstināšanai skolotājs ierosina Skolēnu pamatojumu atbildēt uz jautājumiem: Kāpēc jāmāca? Kāpēc jāzina? Pētījuma mērķis ir izpētīt mācību satura integratīvo aspektu Skolēnu izziņas spēju pilnveidošanai un mācīšanās motivācijas paaugstināšanai. Pētījumā tika integrēti pieci mācību priekšmeti: ģeogrāfija, bioloģija, ķīmija, vēsture, angļu valoda un informātika. Integrētās stundas realizācijai Tehnikumā tika aprobētas daudzveidīgas mācību metodes: C.L.I.L., WebQuest, ģeospēles un testi, kooperatīvās mācīšanās metodes un izstrādāti mācību līdzekļi. Skolēnu sasniegumu un pašnovērtējuma rezultāti parāda, ka vislielāko interesi integrētajās stundās izraisa kooperatīvā mācīšanās un interaktīvās metodes. Integrētā pieeja mācību procesā attīsta zināšanas, prasmes un pilnveido Skolēnu kompetenci.en_US
dc.description.abstractAccording to the research, we can conclude that students have insufficient skills to use their knowledge in other subjects. During the school process, the integrated approach makes students to give the answers on the following questions: Why should we learn? Why should we know? That initiates students to the motivation. The aim of the research is to analyze the influence of the school content on the improvement of the students’ knowledge and promote the motivation to the studies. During the research, five subjects are integrated: Geography, Biology, History, English and Information Science for the realization them in Daugavpils Construction Technical School. Various educational methods used, such as C.L.I.L., WebQuest, geographical games and tests, co–education, worked out training materials. Students’ achievements and the self–evaluation results show that co–education and interactive methods have produced the great interest. The integrated approach in the educational process promotes to the development of thinking and improves the student’s competence.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectmācību satursen_US
dc.subjectC.L.I.L.en_US
dc.subjectinteraktīvās metodesen_US
dc.subjectWebQuesten_US
dc.subjectģeospēlesen_US
dc.titleMācību satura integratīvais aspekts ģeogrāfijas stundās mācīšanās motivācijas paaugstināšanaien_US
dc.title.alternativeThe Integrative Aspects of Learning Content in Geography Lessons for Increasing Pupil Motivationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record