Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Gonzalez, Manuel Joaquinen_US
dc.contributor.authorNieto Leal, Maria Josefaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47645en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28407
dc.description.abstractPedagoģiskie risinājumi disciplīnas problēmām vidusskolā Pedagoģisko risinājumu meklējumi uzvedības problēmām vidusskolā ir aktuālā tēma. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīti uzvedības problēmu iemesli un to risināšanas nepieciešamība, kā arī nepieciešamās klasvadības prasmes skolēnu disciplīnas uzlabošanai. Darba empīriskajā daļā tiek prezentēts labās prakses piemērs, izmantojot gadījuma analīzes metodi, kas balstās uz skolotāju priekšstatu analīzi un izvēlētā centra dokumentācijas (piemēram, izglītības plāna, sadzīves normu, darbības plāna dažādībai u.c.) analīzi. Izmantotā metodoloģija: fokus grupa diskusija, ārējo un iekšējo dokumentu analīze. Gala secinājumos atklāts, ka disciplīnas problēmu iemesli pedagoģiskajā praksē vidusskolās uz ļoti dažādi. Skolotāju klasvadības prasmes un profesionālais psiho-pedagoģiskais atbalsts ir būtiski elementi uzvedības problēmu uzlabošanai vidusskolā.en_US
dc.description.abstractThe topic of educational treatment of misbehaviour in secondary schools is of great actuality. The thesis explores the theoretical causes of misbehaviour, the motivation to preventing misbehaviour and the class management skills necessary to redirect it positively. A Case study of good practice on educational treatment of misbehaviour is presented, based on analysis of teachers’ beliefs and official documents of the centre (e.g.., educative project, norms of coexistence, action plan for attention to diversity etc.). The methodology used includes focus group discussion and External and internal desk research. The conclusions show that lack of discipline school results from a large range of causes. Class management techniques and establishment of professional and psycho-pedagogical guidance are fundamental to promote discipline.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectdisciplīnas problēmasen_US
dc.subjectklasvadībaen_US
dc.subjectgadījuma analīzeen_US
dc.subjectvidusskolaen_US
dc.subjectcentra dokumentācijaen_US
dc.titlePedagoģiskie risinājumi disciplīnas problēmām vidusskolāen_US
dc.title.alternativeEducational Treatment of Misbehaviour in Secondary Schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record