Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorVītola, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:40Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:40Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48822en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28442
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot, kā līdzatbildība skaidrojama mācību procesā un kādas mācību metodes un paņēmieni palīdz aktivizēt un veicināt skolēnu līdzatbildību angļu valodas stundās. Pamatotās teorijas pētījums tika veikts vienā no Rīgas vidusskolām un ietvēra intervijas ar skolas administrāciju, anketas skolas skolotājiem un padziļinātās intervijas ar angļu valodas skolotājiem. Pētniecības rezultātā tika izveidota līdzatbildības definīcija un līdzatbildības vizuālais modelis, noskaidrots, ka refleksija, pāru un grupu darbs palīdz aktivizēt un sekmēt skolēnu līdzatbildību angļu valodas stundās; aprakstīta līdzatbildības realizācija un ieguvumi no skolēnu līdzatbildības veicināšanas angļu valodas stundās, kā arī apkopoti labās prakses piemēri skolēnu līdzatbildības aktivizēšanai un sekmēšanai angļu valodas stundās.en_US
dc.description.abstractThe aim of this paper is to find out how to define shared responsibility in the study process and what teaching methods and techniques help to activate and raise students’ shared responsibility in English lessons. Grounded theory research was carried out in one of the secondary schools in Riga. Interviews with school administration, questionnaire for teachers, interviews with English teachers were administered. Definitions and a visual model of shared responsibility were developed. It was found out that pair and group work, reflection helped to activate and raise students’ shared responsibility in English lessons. The implementation of shared responsibility, benefits of raising it in English lessons were described, the examples of good practice for activating and raising students’ shared responsibility in English lessons were summarised.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectlīdzatbildībaen_US
dc.subjectpamatotā teorijaen_US
dc.subjectangļu valodaen_US
dc.subjectmetodes un paņēmienien_US
dc.titleSkolēnu līdzatbildība angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeRaising Students' Shared Responsibility in English Lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record