Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorBitere, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:41Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48898en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28447
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir 1,5 – 2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas veicināšana ar spēļu palīdzību. Diplomdarbs sastāv no ievada, literatūras analīzes – 25 literatūras avotiem, praktiskās daļas, nobeiguma, 4 pielikumiem. Darbā izmantotas 2 tabulas un 19 attēli. Darba apjoms ir 47 lapaspuses. Tam ir trīs nodaļas, kuru kopējais mērķis ir izpētīt sīkās pirkstu motorikas veicināšanas iespējas 1,5 – 2 gadus veciem bērniem ar spēļu palīdzību. 1.Pirmajā nodaļā ir analizēta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par 1,5 – 2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību. 2.Otrajā nodaļā ir apskatīta pedagoģiski psiholoģiskā literatūra par spēli, kā sīkās pirkstu muskulatūras veicinātāju. 3.Trešajā nodaļā ir aplūkojams pētījums, kas veikts jaunākajā vecuma grupā, par sīkās pirkstu motorikas veicināšanas iespējām ar spēļu palīdzību. Kā arī apskatāmi pētījuma laikā gūtie rezultāti, kas norāda uz to, ka izmantojot spēles, iespējams veicināt bērna sīko pirkstu motoriku.en_US
dc.description.abstractThema der Diplomarbeit: Förderung der Fingerbeweglichkeit (Motorik) durch Spiel bei Kleinkindern im Alter von 1,5 - 2 Jahren Inhalt: Die Diplomarbeit besteht aus Einführung, Literaturanalyse von 25 Literaturquellen, einem praktischen Teil, Abschluß und Anlage. Es werden 2 Tabellen und 19 Abbildungen verwendet. Die Arbeit umfast 47 Seiten, einschließlich Anlage, und besteht aus 3 Kapiteln. Sie enthält Beobachtungen zur Fingerfeinmotorik 1,5 - 2 jähriger Kinder beim Spielen. Das erste Kapitel besteht aus der Analyse der pädagogischen und psychologischen Literatur zur Entwicklung der Fingerbeweglichkeit bei 1,5 - 2 Jahre alten Kindern. Das zweite Kapitel ist der Analyse der Fingermuskulatur gewidmet. Im dritten Kapitel werden die Fördermöglichkeiten der Fingerfeinmotorik durch Spielen beobachtet und analysiert. Hierbei wurden die Eltern der Kinder einbezogen und deren Gedanken und Beurteilungen ausgewertet.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectagrīnais vecumposmsen_US
dc.subjectsīkā pirkstu muskulatūraen_US
dc.subjectspēleen_US
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecumsen_US
dc.title1,5-2 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas veicināšana ar spēļu palīdzībuen_US
dc.title.alternativeDevelopment of manipulative skills through games for one and half to two years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record