Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorJuška, Gundegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48926en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28451
dc.description.abstractpar Gundegas Juškas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība skolotāja autoritātes celšanai 8.-12. klasēs”. Darbā apskatīta, risināta sociālpedagoģiska problēma - skolotāja autoritāte. Diplomdarba mērķis ir celt skolotāja autoritāti 8.-12. klasēs, izstrādāt, aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu. Teorētiskajā daļā aprakstīts autoritātes jēdziens, vēsturiskais atskats autoritātes attīstībai, skolotāja autoritātes veidošanās process, mācību disciplīnas ievērošana, skolotāju profesionālās struktūras veidu izpēte. Veikts pētījums par skolotājiem kā autoritātēm skolēnu vidū Vidzemes X vidusskolā un Zemgales X vidusskolā, kā arī Zemgales X vidusskolā tika modelēta sociālpedagoģiskās darbības programma skolotāja autoritātes celšanai, pamatojoties uz skolēnu, skolotāju un skolēnu vecāku aptauju rezultātiem, kā arī veikta tās aprobācija.en_US
dc.description.abstractabout Gundega Juska’s Bachelor Thesis „Socio- Pedagogical Activity to Increase Teacher’s Authority in Grades 8 - 12” In this paper the socially pedagogical problem – teacher’s authority was discussed. The goal of this Thesis is to develop socially pedagogical action program to raise teacher’s authority amongst 8 – 12 Grades. In the theoretical part the meaning of authority, review of historic authority development, the evolution of teacher’s authority, observance of educational discipline and research of teacher professional structure ways are discussed. A research was conducted about teachers as authorities among pupils of Vidzemes school X and Zemgales school X. Also in Zemgales school X the action program to raise teacher’s authority was modeled based on results of pupil, teacher and parent polls. Also its approbation was performed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectautoritāteen_US
dc.subjectmācību disciplīnaen_US
dc.subjectmācību videen_US
dc.subjectskolotājsen_US
dc.subjectsociālpedagoģiskā darbībaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība skolotāja autoritātes celšanai 8.-12.klasēsen_US
dc.title.alternativeSocio-Pedagogical Activity to Increase Teacher’s Authority in Grades 8 – 12en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record