Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorBalode, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:46Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49314en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28475
dc.description.abstractAngļu valoda ir viena no visizplatītākajām svešvalodām pasaulē un līdz ar to arī tiek mācīta kā svešvaloda skolās. Rīgas Starptautiskajā skolā tika veikts pētījums par to kā CLIL (tulkojumā no angļu valodas: priekšmeta satura un valodas apguves integrētā mācību metode) metode var tikt pielietota mācot angļu valodu pirmsskolas vecuma bērniem. Par pētījuma metodi tika izvēlēta gadījuma metode, ar kuras palīdzību tika novērota trīs pirmsskolas vecuma bērnu angļu valodas attīstība 2015. gada februārī, martā un aprīlī. Pirmskolas vecuma bērnu angļu valodas attīstība tika mērīta analizējot viņu komentārus, sarunas un vērtēšanas datus. Pētījuma rezultāti parādīja, ka angļu valodas spējas uzlabojās pētījuma laikā. Tika secināts, ka ar CLIL metodes lietošanas palīdzību pirmsskolas vecuma bērni gan ieguva zināšanas par attiecīgo tēmu, gan arī attīstīja angļu valodas prasmi.en_US
dc.description.abstractEnglish is one of the most popular foreign languages around the world and often taught as a foreign language in schools. A research at International School of Riga was done on how CLIL works for teaching English to very young learners. The chosen research method was a case study closely observing the development of three very young learners' English language skills in February, March and April, 2015. Very young learners’ progress in the English language development was measured by analysing their comments, conversations and assessment data. Research data showed that English language skills improved during the time of research. It was concluded that through CLIL method very young learners had gained knowledge in both content and English as a foreign language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectpirmskolas vecuma bērnien_US
dc.subjectCLILen_US
dc.subjectpirmsskolaen_US
dc.subjectEFLen_US
dc.titleCLIL metode angļu valodas mācīšanai bērniem pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeCLIL to Teach English to Very Young Learners in Preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record