Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agitaen_US
dc.contributor.authorSokolova, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:46Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49345en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28477
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir „Skolēnu efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbā”. Darba mērķis ir noskaidrot efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusskolas darbā. Pētījuma jautājums: kādas ir iespējas veidot efektīvāku socializēšanās procesu sociālo zinību stundās 5. – 6.klasēs un ārpusstundu darbā? Diplomdarbs sastāv no 3 daļām: 1.Socializācijas jēdziena raksturojums 2.Socializācija skolā sociālo zinību un ārpusstundu darba ietvaros 3.Pedagoģiskais pētījums Rīgas x skolā par efektīvās socializācijas iespēju radīšanu sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbā Pirmajā daļā tiek piedāvāts materiāls par socializācijas tapšanu un tās aktualitāti. Otrajā daļā tiek aplūkots jautājums par skolas, sociālo zinību un ārpusstundu darba lomu skolēnu socializācijā. Trešajā daļā tiek izpētīti socializācijas metodes 5. – 6.klasē. Pielikumos ir anketas, stundu konspekti, intervijas.en_US
dc.description.abstractGraduation Work “Students effective socialization opportunities during social studies lessons and extracurricular work” The goal is to find effective socialization opportunities for social studies lessons and extracurricular work. The research question is: what are the opportunities of making more efficient process of socialization on social studies 5th – 6th Grade classes and extracurricular work. Graduation Work consists of 3 parts: 1.The concept of socialization. 2.Socialization at school during social studies lessons and extracurricular work. 3.Pedagogical research at Riga x school of effective socialization opportunities during social studies lessons and extracurricular work. The first part presents the materials about the formation and the relevance of socialization. The second part presents the materials about the role of schools, social studies lessons and extracurricular work in socialization of students. In the third part methods of socialization for 5th and 6th grade are reviewed. Profiles, summaries of lessons and interviews are presented in the appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsociālās zinībasen_US
dc.subjectmetodeen_US
dc.subjectsocializācijaen_US
dc.subjecttechniqueen_US
dc.subjectsocial skillsen_US
dc.titleSkolēnu efektīvas socializācijas iespējas sociālo zinību stundās un ārpusstundu darbāen_US
dc.title.alternativeStudents Effective Socialization Opportunities During Social Studies Lessons and Extracurricular Worken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record