Show simple item record

dc.contributor.advisorUpmane, Andaen_US
dc.contributor.authorLazdiņa, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:50Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49839en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28496
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis ir noskaidrot vai pastāv atšķirības prokrastinācijas līmenī starp strādājošiem un studējošiem. Iepriekš veiktajos pētījumos noskaidrots, ka aptuveni 70% studentu (Ellis, & Knaus, 1977; Hill, & Hill, Chabot, & Barrall, 1987, kā minēts Beck, Koons, & Milgrim 2000) un 15-20 % pieaugušo (Ferarri et al., 2007, kā minēts Klingsieck, 2013) prokrastinē. Pētījumā piedalījās 360 respondenti vecumā no 18 līdz 71 gadiem, 274 sievietes un 86 vīrieši, no kuriem tika izveidotas grupas- „Strādā” -166 respondenti, „Studē” - 62 respondenti, „Strādā un studē” -89 respondenti un „Pašreiz nestrādā un nestudē”- 43 respondenti. Pētījumā tika izmantota Prokrastinācijas aptauja (Procrastination Scale (Lay, 1986), kā arī jautājumi par demogrāfiskajiem datiem- vecums, dzimums, izglītība un papildus jautājumi katrai grupai. Iegūtie rezultāti parāda, ka strādājošiem respondentiem prokrastinācijas vidējie rādītāji ir statistiski nozīmīgi zemāki nekā studējošiem, pētījuma rezultāti parāda statistiski nozīmīgu negatīvu saistību prokrastinācijai ar vecumu kopumā un ar nodarbinātības ilgumu grupā „Strādā un studē”.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this research was to evaluate the exictance of differences in the level of procrastination between those who work and those who study. Previous research had shown, that approximately 70 % of students (Ellis, & Knaus, 1997; Hill, & Hill, Chabot, & Barrall, 1987, as mentioned Beck, Koons, & Milgrim 2000) and 15-20% of adults (Ferarri et al., 2007, as mentioned Klingsieck, 2013) do procrastinate. In this research participated 360 individuals of age ranging from 18 to 71 years, 274 females and 86 males, of which 166 individuals were grouped as "Working", 62 individuals as "Studying", 89 individuals as "Working and studying" and 43 "Not working and not studying". As research methodology, Latvian version of General Procrastination Scale (Lay, 1986) was used along with demographic information: gender, age, education and dedicated questions for each group. Research results had shown that the mean rate of procrastination is statistically considerably lower in case of working individuals compared to those who study and highlighted the statistically significant negative general relationship of procrastination and age and with employment duration for the group „Working and studying”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.subjectProkrastinācijaen_US
dc.subjectAkadēmiskā videen_US
dc.subjectDarba videen_US
dc.subjectDzimumatšķirībasen_US
dc.subjectVecumsen_US
dc.titleProkrastinācija akadēmiskajā un darba vidēen_US
dc.title.alternativeProcrastination in Academic and Work Settingsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record