• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Akadēmiskās pašefektivitātes saistība ar stresa pārvarēšanas stratēģijām vecāko klašu skolēniem

Thumbnail
Öffnen
299-50059-Rozenberga_Elina_er11047.pdf (557.0Kb)
Autor
Rozenberga, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gaitniece-Putāne, Anda
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot kāda ir saistība starp pašefektivitāti un stresa pārvarēšanas stratēģijām vecāko klašu skolēniem. Pētījumā piedalījās 90 vidusskolas pēdējo klašu skolēni no sešām dažādām klasēm ar atbilstošu dzimuma sadalījumu – 55 jaunietes un 35 jaunieši vecumā no 17-19 gadiem. Pētījumā tika izmantota Bērnu savas pašefektivitātes uztveres aptauja (Children’s Perceived Self-Efficacy Scale, Bandura, 2006) un Stresa pārvarēšanas stratēģiju aptauja (Strategic Approach to Coping Scale,Hobfoll,1998). Pētījuma rezultāti rāda, ka pastāv statistiski nozīmīga pozitīva saistība starp pašefektivitāti un uz problēmām orientētu kā arī uz emocijām orientētu stresa pārvarēšanas stratēģiju. Pētījuma rezultāti rāda, ka pastāv statistiski nozīmīga negatīva saistība starp pašefektivitāti un izvairīšanās stratēģiju.
 
The aim to the study was to determine whether the self-efficacy is associated with coping strategies. The study included 90 last class secondary school students from 6 different classes – 55 adolescent girl and 35 adolescent boy aged ranged from 17 to 19 years. The study used Children's Perceived Self-Efficacy Scale ( Bandura, 2006) and Strategic Approach to Coping Scale (Hobfoll, 1998). Research shows that there are statistically significant positive relationship between self-efficacy and problem focused and emotion focused strategies. Research shows that there are statistically significant negative relationship between self-efficacy and avoidance strategies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28501
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV