Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorAndersone, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:58Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:58Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48408en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28518
dc.description.abstractDarba tēma: atbalsta materiāli pamatskolas matemātikas kursa atkārtošanas un nostiprināšanas procesā. Darba autore- Liene Andersone. Pētījuma mērķis- izpētīt atbalsta materiālu izveidi, gatavojoties pamatskolas nobeiguma pārbaudījumiem matemātikā. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 24 vienībām, 14 attēliem, 1 tabulas un 8 pielikumiem. Darba apjoms ir 37 lpp. Pirmajā nodaļā tiek analizēta atbalsta materiālu izveide. Otrajā nodaļā tiek analizēti nobeigumu pārbaudījumi. Trešajā nodaļā tiek raksturots pusaudžu vecumposms. Ceturtajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā pieredze atbalsta materiālu izveidē, kuras ietvaros tiek veikta aptauja starp 15 skolotājiem. Piektajā nodaļā tiek aprakstīta atbalsta materiālu izstrāde un aprobācija. Pētījuma gaitā iegūta atbilde uz pētījuma jautājumu- kādiem ir jābūt atbalsta materiāliem, gatavojoties pamatskolas nobeigumu pārbaudījumiem matemātikā.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor work: Support materials for revising and consolidating elementary level mathematics. The author of the bachelor work: Liene Andersone. The aim of the research is to explore the development of support materials for primary school final exam preparations in mathematics. The bachelor work contains 37 pages, an introduction, 5 chapters, a conclusion, a bibliography of 24 items, 14 pictures, 1 table and 8 appendices. The first chapter of the research analyses the process of the support material development. The second chapter deals with the analysis of final tests. The third chapter outlines characteristics of adolescent age group. The fourth chapter analyses the practical experience in developing support materials which includes the survey results conducted among 15 teachers. The fifth chapter describes the support material development and approbation. As the result of the research the author has obtained the answer to the initial research question of what the support materials should be to prepare students for primary school final examinations in mathematics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.subjectNobeiguma darbsen_US
dc.subjectDarba lapasen_US
dc.subject9.klaseen_US
dc.titleAtbalsta materiāli pamatskolas matemātikas kursa atkārtošanas un nostiprināšanas procesāen_US
dc.title.alternativeSupport materials for revising and consolidating elementary level mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record