Problēmrisināšanas metodes izmantošana fizikas un dabaszinību apguvē vidusskolā
Author
Melne, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Problēmrisināšanas metodes izmantošana fizikas un dabaszinību apguvē vidusskolā. Marika Melne, darba vadītāja Dr. phys., Inese Dudareva, bakalaura darbs satur 48 lappuses, 5 nodaļas un 18 apakšnodaļas, 21 attēlu, 1 tabulu, 4 pielikumus 16 lappušu apjomā, izmantoti 15 literatūras avoti. Latviešu valodā.
Darbā dots problēmrisināšanas vispārīgs apraksts, problēmrisināšanas kā metodes izmantošanas iespējas fizikas un dabaszinību stundās mācību satura apguvē. Izveidoti metodiskie materiāli latviešu valodā 3 tēmu apguvei fizikā un dabaszinībās, izmantojot problēmrisināšanas metodi. Noskaidrota skolēnu attieksme pret šādas metodes izmantošanu mācību satura apguvē un metodes ietekme uz skolēnu mācību sasniegumiem un izpratnes veidošanos sistemātiskā domāšanas procesā. The application of problemsolving method acquiring physics and science in high school. Marika Melne, supervisitor Dr. phys., Inese Dudareva. Bachelor's thesis consists of 48 pages, 5 chapters, 18 sections, 21 figures, 1 table, 5 appendices on 16 pages, 15 literature references. In Latvian.
In the work is given a general description about problem solving, application of problem solving as a method acquiring subject of physics and science. Methodical materials are developed for acquiring 3 themes of physics and science using problem solving method. The aim is to find out student’s attitude acquiring the material according to the learning results and forming comprehension in the process of systematic thinking.