VSIA "Latvijas Nacionālais teātris" produkta virzīšana tirgū.
Author
Kļimoviča, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Par bakalaura darba tēmu ir izvēlēta „ VSIA ”Latvijas Nacionālais teātris” virzīšanas kompleksa darbība”.
Pētījuma mērķis ir izpētīt VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” produkta virzīšanas kom-pleksu uz novērojumu, intervijas un anketēšanā iegūto datu pamata, lai noskaidrotu, vai virzīšanas metodes tiek izmantotas maksimāli efektīvi un to darbībā nav nepieciešami uzlabojumi, jo tieši šī 4P mārketinga kompleksa sastāvdaļa spēj nodrošināt veiksmīgas komunikācijas izveidi ar patērētājiem, ja vien tiek pareizi pielietota.
Viss darbs tiek strukturēts 3 daļās. Pirmajā daļā tiek apskatīti virzīšanas procesa teorētiskie aspekti, pamatojoties uz literatūras avotiem. Otrajā daļā tiek aprakstīta VSIA „Latvijas Naci-onālais teātris” darbība, galvenokārt liekot uzsvaru uz uzņēmuma virzīšanas kompleksa analīzi, kā pamats ir autores novērojumi un eksperta intervija. Trešajā daļā tiek veikta sabiedrības aptauja un apkopoti tās dati par uzņēmuma virzīšanas metožu pielietojumu.
Darba apjoms ir 82 lpp, tajā ir iekļautas 6 tabulas, 18 attēli un 11 pielikumi.
Atslēgvārdi: produkta virzīšanas metodes, mārketinga komunikācijas, mērķa auditorija, teātra izrāde. The title of my bachelor’s thesis is VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” product promotion.
The aim of the paper is to research the product promotion complex in VSIA”Latvijas Na-cionālais teātris” on the basis of observation and data, obtained during the expert interview and society survey, to determine, if the applied promotion methods are used with maximum efficiency and there is no need for improvement in each one of them, because this is the most important component of marketing mix or 4P’s of marketing, that is able to create a successful commu-nication with consumer, if only used correctly.
The work consists of three chapters. The first chapter is based on literary sources and it deals with theoretical aspects of product promotion. The second chapter is based on observation and expert interview and it deals with description of VSIA “Latvijas Nacionālais teātris” activity, emphasizing the analysis of company’s product promotion. The third chapter deals with society survey about company’s applied product promotion methods and data summarization.
The work consists of 82 pages and it includes 6 tables, 18 figures and 11 supplements.
Keywords: product promotion methods, marketing communications, target group, theatre performance.