Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorKļimoviča, Kristīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:06Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:06Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28707
dc.description.abstractPar bakalaura darba tēmu ir izvēlēta „ VSIA ”Latvijas Nacionālais teātris” virzīšanas kompleksa darbība”. Pētījuma mērķis ir izpētīt VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” produkta virzīšanas kom-pleksu uz novērojumu, intervijas un anketēšanā iegūto datu pamata, lai noskaidrotu, vai virzīšanas metodes tiek izmantotas maksimāli efektīvi un to darbībā nav nepieciešami uzlabojumi, jo tieši šī 4P mārketinga kompleksa sastāvdaļa spēj nodrošināt veiksmīgas komunikācijas izveidi ar patērētājiem, ja vien tiek pareizi pielietota. Viss darbs tiek strukturēts 3 daļās. Pirmajā daļā tiek apskatīti virzīšanas procesa teorētiskie aspekti, pamatojoties uz literatūras avotiem. Otrajā daļā tiek aprakstīta VSIA „Latvijas Naci-onālais teātris” darbība, galvenokārt liekot uzsvaru uz uzņēmuma virzīšanas kompleksa analīzi, kā pamats ir autores novērojumi un eksperta intervija. Trešajā daļā tiek veikta sabiedrības aptauja un apkopoti tās dati par uzņēmuma virzīšanas metožu pielietojumu. Darba apjoms ir 82 lpp, tajā ir iekļautas 6 tabulas, 18 attēli un 11 pielikumi. Atslēgvārdi: produkta virzīšanas metodes, mārketinga komunikācijas, mērķa auditorija, teātra izrāde.en_US
dc.description.abstractThe title of my bachelor’s thesis is VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” product promotion. The aim of the paper is to research the product promotion complex in VSIA”Latvijas Na-cionālais teātris” on the basis of observation and data, obtained during the expert interview and society survey, to determine, if the applied promotion methods are used with maximum efficiency and there is no need for improvement in each one of them, because this is the most important component of marketing mix or 4P’s of marketing, that is able to create a successful commu-nication with consumer, if only used correctly. The work consists of three chapters. The first chapter is based on literary sources and it deals with theoretical aspects of product promotion. The second chapter is based on observation and expert interview and it deals with description of VSIA “Latvijas Nacionālais teātris” activity, emphasizing the analysis of company’s product promotion. The third chapter deals with society survey about company’s applied product promotion methods and data summarization. The work consists of 82 pages and it includes 6 tables, 18 figures and 11 supplements. Keywords: product promotion methods, marketing communications, target group, theatre performance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectprodukta virzīšanas metodesen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijasen_US
dc.subjectmērķa auditorijaen_US
dc.subjectteātra izrādeen_US
dc.titleVSIA "Latvijas Nacionālais teātris" produkta virzīšana tirgū.en_US
dc.title.alternativeVSIA "Latvijas Nacionālais teātris" product promotion.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record