Akciju sabiedrības Radio SWH grupā esošo radio staciju zīmolu audits un attīstības stratēģija
Author
Rukers, Ilgvars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Ilgvara Rukera Bakalaura darbs. Akciju sabiedrībās Radio SWH grupā esošo radio staciju zīmolu audits un attīstības stratēģija: LU, 2015.
Darba mērķis ir izpētīt zīmola zīmola attīstības modeļus un tā lomu uzņēmumā, kā arī novērtēt AS Radio SWH zīmolu pozīcijas tirgū, un izstrādāt zīmolu attīstības stratēģiju.
Darba pirmajā daļā tiks veikta zīmola pastāvēšanas un veidošanās teorētiskās bāzes analīze.
Darba otrajā daļā tiks veikta Latvijas radio tirgus analīze, klausītāju demogrāfiskā profila, reitingu un to noteikšanas metožu analīze.
Darba trešajā daļā tiks vērtētas AS Radio SWH grupas zīmolu (Radio SWH, Radio SWH+, Radio SWH Rock un Radio SWH Gold) pozīcijas tirgū, kā arī veikta stratēģijas izstrāde šo zīmolu attīstībai.
Darba nobeigumā secinājumi un priekšlikumi.
Darba apjoms ir 87 lpp., tas satur 7 tabulas, 23 attēlus, 3 pielikumus, un 32 izmantotās literatūras avotus. Thesis of Ilgvars Rukers. The Radio SWH group station brand audit and development strategy: LU, 2015.
Aim of the thesis is to analyses brand development and interpret brand role, as well as audit the Radio SWH group station brands and create development strategy.
The first part of the thesis will cover theoretical background of the brand development.
The second part will provide both analyses of radio market in Latvia and demographic profile of audience, as well as development methods of radio ratings.
The third part of the thesis will provide the Radio SWH group station brand audit, followed by development of strategy of these brands.
Conclusions and proposals are stated in the last part of the thesis.
The thesis consists of 87 pages, including 7 tables, 23 pictures, 3 attachments and 32 literature and information sources.