Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorZiemele-Vuškāne, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:08Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47332en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28723
dc.description.abstractMaģistra darba „Mārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarē” mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajām atziņām, klientu un ekspertu pētījuma rezultātiem, identificēt īpatnības mārketinga komunikāciju izmantošanai veselības aprūpes nozarē. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā analizēta veselības aprūpes nozare Latvijā, kā arī mārketinga īpatnības tajā. Otrajā nodaļā apkopotas Latvijas un ārvalstu zinātnieku teorētiskās atziņas mārketinga komunikāciju jomā un paralēli veikta mārketinga komunikāciju pielietošanas analīze veselības aprūpes nozarē Latvijā. Savukārt trešajā nodaļā veikta klientu un ekspertu aptaujas rezultātu analīze. Darba noslēgumā izstrādāts 21 secinājums un izvirzīti 14 priekšlikumi. Darba apjoms ir 98 lappuses, kas satur 11 tabulas un 20 attēlus, darbam pievienoti 11 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 75.en_US
dc.description.abstractAim of the master thesis „Analysis of Marketing Communications in the healthcare sector” is to identify special features for the use of marketing communications based on theoretical knowledge of marketing communications, results of client and expert studies. Thesis consists of 3 chapters. The first chapter analyses the healthcare sector in Latvia, as well as its special marketing features. The second chapter summarises the theoretical knowledge of Latvian and foreign scientists in the field of marketing communications, in parallel analysing the application of marketing communications in the healthcare sector in Latvia. The third chapter analyses the results of client and expert studies. The final part of the thesis consists of 21 conclusions and 14 proposals. The master thesis consists of 98 pages which include 11 tables and 20 images, as well as 11 attachments. In total 75 sources are used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijasen_US
dc.subjectveselības aprūpeen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecthealthcareen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarēen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communications in the healthcare sectoren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record