Individuālo tūrisma maršrutu izstrādes pieprasījuma analīze.
Author
Dolgopolova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Individuālo tūrisma maršrutu izstrādes pieprasījuma analīze” pamatā ir trīs dažādu tūrisma maršrutu izstrāde un to analīze atbilstoši respondentu veiktajai aptaujai. Aptaujas mērķis bija uzzināt kāds no piedāvātājiem virzieniem visvairāk interesē respondentus un vai autores izstrādāta programma atbilst respondentu vēlmēm doties tieši uz šo galamērķi. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, darba autore veica aptauju, kura rezultāta respondentu atbildēs tika salīdzinātas ar izstrādātām programmām un izdarīti atbilstoši secinājumi, vai šī ceļojuma programma atbilst ceļotāju vēlmēm.
Bakalaura darba izvirzīta problēma ir saistīta ar to, ka palielinoties informācijas daudzumam un kopējam tūristi piesaistu skaitam, vairs nav tik būtiski izplānot tikai īsāko vai drošāko maršrutu, daudz svarīgāk ir ka no visa kopējā piedāvājuma radoši atlasīt vēlamākos variantus atbilstošajai mērķauditorijai, kas apmierina gan viņu atpūtas un izziņas, gan unikālas pieredzes gūšanas un pārējās vajadzības ceļojuma laikā. Balstoties uz iegūtiem teorētiskiem zināšanām tika izstrādāti priekšlikumu maršrutu izstrādāšanas procesam, kas var palīdzēt ceļojuma aģentam precīzāk sastādīt ceļojuma maršrutus un apmierināt pēc iespējas vairāk klientus un to vēlmes.
Darba apjoms ir 78 lpp, kas ietver anotāciju latviešu un angļu valodā, saturu, ievadu, 5 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumus, priekšlikumus, izmantoto literatūras sarakstu un 5 pielikumus. Bachelor work „Analysis of demand for individual tourism route development” based on three different tourist routes and its analysis, according to the survey carried out of the respondents. The main idea of the survey was to learn which offered direction is the best for respondents and whether the author developed program complies with respondents expectations go directly to that destination. In order to achieve the aim of the bachelor work, the author conducted a survey, as a result, was compared respondents answers with established programs and made appropriate conclusions, is the travel program corresponds to traveler’s expectations.
Bachelor’s work problem is related to the fact, that the increase in amount of information and the total number of tourist attraction, now is not so important to plan only the shortest or the safest route, far more important is that from total supply creatively select their preferred options to the appropriate audience, that satisfies both their leisure and cognitive and unique experience gain and other need during the trip. Based on theoretical knowledge author were developed proposal for route development process that can help to travel agent to compile up more precise travel itineraries and satisfy as many customers and their expectations.
The bachelor work has 78 pages, which includes annotation in Latvian and English, content, introduction, 5 chapters with subchapters, conclusions, proposals, bibliography and 5 attachments.