Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Dainaen_US
dc.contributor.authorDolgopolova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:09Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:09Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47340en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28724
dc.description.abstractBakalaura darbā „Individuālo tūrisma maršrutu izstrādes pieprasījuma analīze” pamatā ir trīs dažādu tūrisma maršrutu izstrāde un to analīze atbilstoši respondentu veiktajai aptaujai. Aptaujas mērķis bija uzzināt kāds no piedāvātājiem virzieniem visvairāk interesē respondentus un vai autores izstrādāta programma atbilst respondentu vēlmēm doties tieši uz šo galamērķi. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, darba autore veica aptauju, kura rezultāta respondentu atbildēs tika salīdzinātas ar izstrādātām programmām un izdarīti atbilstoši secinājumi, vai šī ceļojuma programma atbilst ceļotāju vēlmēm. Bakalaura darba izvirzīta problēma ir saistīta ar to, ka palielinoties informācijas daudzumam un kopējam tūristi piesaistu skaitam, vairs nav tik būtiski izplānot tikai īsāko vai drošāko maršrutu, daudz svarīgāk ir ka no visa kopējā piedāvājuma radoši atlasīt vēlamākos variantus atbilstošajai mērķauditorijai, kas apmierina gan viņu atpūtas un izziņas, gan unikālas pieredzes gūšanas un pārējās vajadzības ceļojuma laikā. Balstoties uz iegūtiem teorētiskiem zināšanām tika izstrādāti priekšlikumu maršrutu izstrādāšanas procesam, kas var palīdzēt ceļojuma aģentam precīzāk sastādīt ceļojuma maršrutus un apmierināt pēc iespējas vairāk klientus un to vēlmes. Darba apjoms ir 78 lpp, kas ietver anotāciju latviešu un angļu valodā, saturu, ievadu, 5 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumus, priekšlikumus, izmantoto literatūras sarakstu un 5 pielikumus.en_US
dc.description.abstractBachelor work „Analysis of demand for individual tourism route development” based on three different tourist routes and its analysis, according to the survey carried out of the respondents. The main idea of the survey was to learn which offered direction is the best for respondents and whether the author developed program complies with respondents expectations go directly to that destination. In order to achieve the aim of the bachelor work, the author conducted a survey, as a result, was compared respondents answers with established programs and made appropriate conclusions, is the travel program corresponds to traveler’s expectations. Bachelor’s work problem is related to the fact, that the increase in amount of information and the total number of tourist attraction, now is not so important to plan only the shortest or the safest route, far more important is that from total supply creatively select their preferred options to the appropriate audience, that satisfies both their leisure and cognitive and unique experience gain and other need during the trip. Based on theoretical knowledge author were developed proposal for route development process that can help to travel agent to compile up more precise travel itineraries and satisfy as many customers and their expectations. The bachelor work has 78 pages, which includes annotation in Latvian and English, content, introduction, 5 chapters with subchapters, conclusions, proposals, bibliography and 5 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIndividuālo tūrisma maršrutu izstrādes pieprasījuma analīze.en_US
dc.title.alternativeAnalysis of demand for individual tourism route development.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record