Mārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVA
Author
Osadčenko, Arina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un uzlabošanai.
Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajās trīs ir raksturoti mārketinga komunikācijas veidi, komunikācijas attīstības faktori un īpatnības Latvijas pārtikas produktu tirgū un mārketinga komunikācijas veidi uzņēmumā SIA Spilva. Ceturtajā nodaļā tiek apkopoti un interpretēti rezultāti, kas iegūti patērētāju anketēšanas un ekspertu aptaujas rezultātā.
Darba gaitā tika apstiprināta izvirzītā hipotēze, ka SIA Spilva mārketinga komunikācijas kopumā veicina uzņēmuma sekmīgu darbību Latvijas pārtikas produkcijas tirgū un sasniedz mērķauditoriju, bet ir nepieciešama to pilnveidošana, lai paaugstinātu mārketinga darbības efektivitāti.
Maģistra darbs sastāv no 121 lappusēm, satur 12 tabulas, 57 attēlus un 3 pielikumus. Master thesis title is " The company’s SPILVA LLC marketing communications”. The aim of master thesis is to explore the characteristics of the marketing communications on a food production market and to evaluate the company’s SPILVA LLC communications’ effectiveness to summarize conclusions and proposals for improving them.
Master thesis consists of four chapters. In the first three chapters author describes the types of marketing communications, the communications’ development factors and Latvian food production market’s special features and analyze the company’s SPILVA LLC communications. The content of the fourth chapter consists of the survey’s of consumers and experts analysis and interpretation.
In the process of the Master’s thesis development was approved the hypothesis that the The company’s SPILVA LLC marketing communications allow to operate successfully on a Latvian food production market and reach the consumers, but, nevertheless, the company need to improve communications for SPILVA LLC operational efficiency.
The Master thesis consists of 121 pages, includes 12 tables, 57 pictures and 3 appendixes.