Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorOsadčenko, Arinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:10Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47376en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28732
dc.description.abstractMaģistra darba Mārketinga komunikācijas uzņēmum SIA „SPILVA” mērķis ir izpētīt pārtikas produkcijas tirgus īpatnības, novērtēt uzņēmuma SIA Spilva mārketinga komunikācijas un sniegt priekšlikumus to attīstībai un uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajās trīs ir raksturoti mārketinga komunikācijas veidi, komunikācijas attīstības faktori un īpatnības Latvijas pārtikas produktu tirgū un mārketinga komunikācijas veidi uzņēmumā SIA Spilva. Ceturtajā nodaļā tiek apkopoti un interpretēti rezultāti, kas iegūti patērētāju anketēšanas un ekspertu aptaujas rezultātā. Darba gaitā tika apstiprināta izvirzītā hipotēze, ka SIA Spilva mārketinga komunikācijas kopumā veicina uzņēmuma sekmīgu darbību Latvijas pārtikas produkcijas tirgū un sasniedz mērķauditoriju, bet ir nepieciešama to pilnveidošana, lai paaugstinātu mārketinga darbības efektivitāti. Maģistra darbs sastāv no 121 lappusēm, satur 12 tabulas, 57 attēlus un 3 pielikumus.en_US
dc.description.abstractMaster thesis title is " The company’s SPILVA LLC marketing communications”. The aim of master thesis is to explore the characteristics of the marketing communications on a food production market and to evaluate the company’s SPILVA LLC communications’ effectiveness to summarize conclusions and proposals for improving them. Master thesis consists of four chapters. In the first three chapters author describes the types of marketing communications, the communications’ development factors and Latvian food production market’s special features and analyze the company’s SPILVA LLC communications. The content of the fourth chapter consists of the survey’s of consumers and experts analysis and interpretation. In the process of the Master’s thesis development was approved the hypothesis that the The company’s SPILVA LLC marketing communications allow to operate successfully on a Latvian food production market and reach the consumers, but, nevertheless, the company need to improve communications for SPILVA LLC operational efficiency. The Master thesis consists of 121 pages, includes 12 tables, 57 pictures and 3 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectSIA „Spilva”en_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectrealizācijas veicināšanaen_US
dc.subjectsabiedriskās saskarsmesen_US
dc.subjecttiešais mārketingsen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas uzņēmumā SIA SPILVAen_US
dc.title.alternativeThe company's SPILVA LLC marketing communicationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record