Uzņēmuma „Mikrocentrs” tīmekļa vietnes modernizācija
Author
Kārkliņš, Krists
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek aprakstīts foto biznesa nozares uzņēmuma „Mikrocentrs” tīmekļa vietnes modernizācijas plāns. Šāda rīcība ir saistīta ar globālo foto biznesa nozares ekonomisko lejupslīdi. Lai palielinātu „Mikrocentrs” uzņēmuma tirdzniecības preču noietu, kā arī celtu paša uzņēmuma atpazīstamību tiek modernizēta uzņēmuma tīmekļa vietne, kura pašreizējā stāvoklī nepilda nevienu no minētajiem punktiem.
Darbā tiek pētīta un analizēta pašreizējā „Mikrocentrs” uzņēmuma tīmekļa vietne. Pētījuma rezultāti sniedz atbildes kāpēc tīmekļa vietne nepildīja sākotnēji nospraustos mērķus.
Projekta daļā tika izstrādāti un aprakstīti vairāki darbību procesi, kas ievērojami ļautu palielināt veiktspēju „Mikrocentrs” uzņēmuma rīcībā esošajai tīmekļa vietnei. Main focus of this Bachelor thesis is on company’s “Mikrocentrs” website modernization plan. Reasons behind the need for modernization are the global photo market decline and rapid change of consumer behaviour. As company mainly is involved in photo business, adaptation to the new market situation is a crucial factor for the company to survive. Increase of sales and brand awareness are main targets to be achieved, but current “Mikrocentrs” website does not fulfil either of above mentioned objectives.
Existing “Mikrocentrs” website has been analysed and examined. Research results have pinpointed the main reasons of inefficiency and inability to achieve primary targets.
To increase performance of company’s website most important operational processes were worked out and described in the project part of this thesis.