Klientu lojalitātes veidošanas problēmas.
Autor
Barzdo, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Klientu lojalitātes iegūšana un lojalitātes programmu veidošana ir mūsdienīgā nepieciešamība uzņēmumiem produktu efektīvākai virzīšanai tirgū. Darba mērķis ir identificēt un analizēt nozīmīgākos klientu lojalitātes veidošanās problēmu iemeslus un izstrādāt priekšlikumus „Tupperware” uzņēmuma lojalitātes programmas pilnveidošanai. Darba teorētiskajā daļā analizētas mārketinga atziņas par klientu lojalitāti un iespējamām problēmām, izmantojot sintēzes metodi. Analītiskajā daļā analizēts, kā klienti vērtē uzņēmuma lojalitātes programmu, identificējot problēmas. Pētījumā secināts, lai novērstu klientu lojalitātes veidošanas problēmas ir nepieciešama kompleksa pieeja. Bakalaura darbā ir 69 lappuses, 23 attēli, 1 tabula, 3 pielikumi. The obtaining of client loyalty and the development of such loyalty programs with the aim to promote the company’s products is a necessity nowadays. The objective of this study is to identify and analyze the most important causes of client loyalty issues and to propose a solution to resolve these issues in the company “Tupperware”. The theoretical part consists of marketing insight analysis regarding client loyalty and potential problems using a synthesis method. The analytical part consists of the client evaluation of the company’s loyalty program, identifying it’s problems. This research concluded that in order to avoid possible client loyalty issues, a complex approach is required. This bachelor paper includes 69 pages, 23 images, 1 charts, 3 annexes.