Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorKrama, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47613en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28772
dc.description.abstractPētījuma tēma ir „Zīmola „Laima” preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā”. Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, uzņēmuma „Laima” klientu aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt zīmola „Laima” produktu sortimenta pilnveidošanas iespējas, novērtēt produktu sortimentu un tā īpašības, atklāt nepilnības tirgus segmentēšanas aspektā un sniegt priekšlikumus pilnveidošanai. 1.nodaļā sniegts ieskats teorētiskos jautājumos par produktu un tirgus segmentēšanu, 2.nodaļā tiks pētīti uzņēmuma „Laima” darbības attīstības posmi un noteikti, galvenie, produktu sortimenta raksturlielumi un izvērtēta „Laima” tirgus pozīcija, 3.nodaļā analizēts patērētāju viedoklis un eksperta novērtējums par zīmola „Laima” produktu sortimenta pilnveidošanas iespējām. Pētījuma laikā noskaidrots, ka zīmols „Laima” ir saldumu nozares līderis Latvijā un Baltijā. Produkta sortimenta priekšrocības ir produkta - augstā kvalitāte, garša, senā vēsture un tradīcijas. Tiek atklāta problēma tirgus segmentēšanā, jo šobrīd jauniešu un bērnu segments vēl nav apgūts. Rezultātā izvirzīti priekšlikumi produktu sortimenta un tirgus segmentu pilnveidošanā. Pētījums sastāv no 79. lpp, 37 attēliem, 3 pielikumiem. Atslēgvārdi : Produkts, sortiments, tirgus segmentēšana, zīmols „Laima”en_US
dc.description.abstractThe topic of research is product assortment analysis of brand „Laima” in terms of the improvement of the segmentation. The aim of the study is to explore and assess assortment product brand „Laima” to improve product assortment characteristics, to discover gaps in the market segmentation. The first chapter contains insight into theoretical aspect of product assortment and market segmentation; the second chapter focuses brand „Laima” in the development stages and activities; the third chapter analyses the market position, consumers and expert opinion about product assessment of „Laima” product and assortment opportunities. Research brings out that „Laima” is the industry leader in Latvia and the Baltic’s. The benefits of the product assortment are high quality product, taste of product and history and tradition. In market segmentation youth and child segment is still not completed. Research puts forward suggestions that would solve the problem in assortment and market segmentation. Research consists of 79 pages. 37 images, 3 annex. Keywords: product, assortment, market segmentation, brand „Laima”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectProduktsen_US
dc.subjectsortimentsen_US
dc.subjecttirgus segmentēšanaen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.titleZīmola "Laima" preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā.en_US
dc.title.alternativeBrand "Laima" product assortment analyses and improvement opportunities segmentation.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record