Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorRahmankina, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47648en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28777
dc.description.abstract. Maģistra darbs ir izstrādāts par tēmu "Mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums kampaņai zīmolam Schogetten Latvijas tirgū" Darba autore ir izvirzījusi šādu hipotēze - Uzņēmuma izmantotās mārketinga komunikācijas zīmolam Schogetten vienas kampaņas ietvāros ir efektīvās. Maģistra darba mērķis ir izpetīt integrētās mārketinga komunikācijas efektivitātes vērtējumu metodes un sniegt ieteikumus uzņēmumam efektivitātes vērtējumu metožu izmantošanai. Darbs sastāv no četram nodaļam: divas teoretiskās kur autore sniedz ieskatu integrētu mārketinga komunikāciju un mārketinga komunikāciju pētījumu teorētiskus aspektus, trešajā autore apraksta Schogetten zīmola raksturojumu un analizē mārketinga aktivitātes Latvijas tirgū, un ceturtajā veic pētījumu Schogetten zīmola mārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējuma aprēķinu. Maģistra darbs sastāv no 89 lappusēm, tajā iekļauti 38 attēli, 5 tabulas, 6 formulas un 9 pielikumi. Darba izstradei izmantoti 33 literatūras avoti. Atslēgvārdi: integrētās mārketinga komunikācijas, mārketinga efektivitāte, efektivitātes vērtējums, Schogetten, šokolādes tāfeles tirgus Latvijā.en_US
dc.description.abstract. Master's thesis is developed on the theme „Efficiency evaluation of marketing communications campaign for Schogetten brand on Latvian market”. Author raises following hypothesis – Company used marketing communications inside one campain for Schogetten brand are efficient. The objective of master’s thesis is to explore efficiency evaluation of integrated marketing communication and to provide company with recommendations for further using metrics of efficiency evaluation. The master’s thesis consists four chapters: two are theoreticals, where author provides insight integrated marketing communication and marketing communication research theoreticals aspects, in third author describe Schogetten brand characteristics and analize marketing activities on Latvian market and in fourth take research efficiency evaluation of marketing communications for Schogetten brand. Master’s thesis consists of 89 pages, it includes 38 figures, 5 tables, 6 formulas un 9 attachments. 33 bibliography sources were used in development of the master’s thesis. Key words: integrated marketing communication, marketing efficiency, efficiency evaluation, Schogetten, chocolate bars on Latvian market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectintegrētās mārketinga komunikācijasen_US
dc.subjectmārketinga efektivitāteen_US
dc.subjectefektivitātes vērtējumsen_US
dc.subjectSchogettenen_US
dc.subjectšokolādes tāfeles tirgus Latvijāen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju efektivitātes vērtējums kampaņai zīmolam Schogetten Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeEfficiency evaluation of marketing communications campaign for Schogetten brand on Latvian marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record