• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga efektivitāte apģērbu mazumtirdzniecības tīklā VAIDE

Thumbnail
Открыть
303-47679-Grinina_Marina_mv06049.pdf (2.005Mb)
Автор
Griņina, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Marinas Griņinas maģistra darba „Mārketinga efektivitāte apģērbu mazumtirdzniecības tīklā VAIDE” mērķis ir izpētīt mārketinga efektivitāti apģērbu mazumtirdzniecības tīkla VAIDE, izmantojot mārketinga metrikas un klientu aptauju. Teorētiskajā maģistra darba daļā ir izvērtētas zinātniskajā literatūrā publicētās mārketinga efektivitātes jēdziena definīcijas, koncepcijas, un tās nozīme mārketinga kontroles un snieguma kontekstā, kā arī mārketinga metriku pielietošanas specifika un dažu metriku padziļinātais apraksts. Maģistra darba empīriskajā daļā ir analizēta apģērbu mazumtirdzniecības tīkla VAIDE darbība un mārketinga nodaļas specifika, praktiski pielietotas metrikas, un ar to palīdzību vērtētas mārketinga aktivitātes, kā arī detalizēti analizēti, autores veiktās veikala VAIDE apmeklētāju, aptaujas dati. Pamatojoties uz iegūtiem datiem, izdarīti secinājumi un priekšlikumi veikalu tīkla VAIDE mārketinga efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms 87 lappuses, tajā iekļautas 16 tabulas, 9 attēli, 5 pielikumi.
 
The primary goal of Master's Thesis „Marketing efficiency of clothing store chain VAIDE „ written by Marina Grinina is to investigate the ways of VAIDE Store chain’s marketing efficiency improvement through appliance of marketing metrics and client surveys. In the theoretical part of Master’s Thesis marketing efficiency concepts and also its significance in the marketing control and performance context as well as the marketing metrics’ application and description of the selected metrics are being discussed. In the empirical part of the Master's Thesis there is a description of clothing store chain’s VAIDE current situation and marketing department specificity, metrics that are used to determine marketing activities, as well as the quantitative research results. In the final chapter conclusions and recommendations on the efficiency improvement for the VAIDE store chain have been provided, based on the author’s studies. Master’s Thesis consists of 87 pages, 16 tables, 9 pictures and 5 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28778
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV