Ārvalstu uzņēmuma darbības stratēģija Latvijas tirgū
Author
Kacs, Mihails
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma – „Ārvalstu uzņēmuma darbības stratēģija Latvijas tirgū”.
Joprojām ir vērojama jaunu ātrās ēdināšanas tirgus dalībnieku ienākšana Latvijā, kas tikai daļēji ietekmē jau esošo ēstuvju darbības rādītājus. Šādā situācijā uzņēmuma darbības stratēģijas izvēlei ir īpaša loma, jo iespējams attīstīties augoša tirgū un gūt vērā ņemamus ienākumus un peļņu. Bakalaura darba mērķis ir noteikt MCDonald’s zīmola uzņēmuma attīstības un tālākas ieejas iespējas Latvijas tirgū. Mērķa sasniegšanai autors izvirza sekojošus uzdevumus:
1.pētīt tirgus ieiešanas stratēģiju būtību;
2.pētīt McDonalds attīstības stratēģiskos nosacījumus un problēmas ārzemēs;
3.analizēt SIA „Premier Restaurants Latvia” Latvijā;
4.veikt McDonalds zīmola ieejas stratēģiju izpēti Latvijas tirgū. The theme of bachelor’s work is „Entrepreneurship Strategy of Foreign Enterprise in Latvia”.
There are still new fast-food market entry possibilities in Latvia, which only partially affect existing food-chain performance. In such a situation, the company’ s business strategy choice has a particular role in a growing market and gaining benefit from significant income and profit opportunities. The objective of bachelor’s work is to determine McDonald’s restaurant growth and further entrance possibilities in Latvian market.
The author makes the following tasks:
1.to research market entry strategy nature;
2.to research McDonald’ s strategic development conditions and problems abroad;
3.to analyze SIA „Premier Restaurants Latvia” in Latvia;
4.to carry out research of the entrance of McDonald's brand in the Latvian market.