Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīlsen_US
dc.contributor.authorKacs, Mihailsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47788en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28788
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – „Ārvalstu uzņēmuma darbības stratēģija Latvijas tirgū”. Joprojām ir vērojama jaunu ātrās ēdināšanas tirgus dalībnieku ienākšana Latvijā, kas tikai daļēji ietekmē jau esošo ēstuvju darbības rādītājus. Šādā situācijā uzņēmuma darbības stratēģijas izvēlei ir īpaša loma, jo iespējams attīstīties augoša tirgū un gūt vērā ņemamus ienākumus un peļņu. Bakalaura darba mērķis ir noteikt MCDonald’s zīmola uzņēmuma attīstības un tālākas ieejas iespējas Latvijas tirgū. Mērķa sasniegšanai autors izvirza sekojošus uzdevumus: 1.pētīt tirgus ieiešanas stratēģiju būtību; 2.pētīt McDonalds attīstības stratēģiskos nosacījumus un problēmas ārzemēs; 3.analizēt SIA „Premier Restaurants Latvia” Latvijā; 4.veikt McDonalds zīmola ieejas stratēģiju izpēti Latvijas tirgū.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor’s work is „Entrepreneurship Strategy of Foreign Enterprise in Latvia”. There are still new fast-food market entry possibilities in Latvia, which only partially affect existing food-chain performance. In such a situation, the company’ s business strategy choice has a particular role in a growing market and gaining benefit from significant income and profit opportunities. The objective of bachelor’s work is to determine McDonald’s restaurant growth and further entrance possibilities in Latvian market. The author makes the following tasks: 1.to research market entry strategy nature; 2.to research McDonald’ s strategic development conditions and problems abroad; 3.to analyze SIA „Premier Restaurants Latvia” in Latvia; 4.to carry out research of the entrance of McDonald's brand in the Latvian market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectieeja jaunā tirgūen_US
dc.subjectMc Donald’s, ātrās ēdināšanas ķēžu biznessen_US
dc.subjectstratēģijaen_US
dc.titleĀrvalstu uzņēmuma darbības stratēģija Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeEntrepreneurship Strategy of Foreign Enterprise in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record