Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorBorisova, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47802en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28789
dc.description.abstractMūsdienās arvien izteiktāk dominē tādas vērtības, kā veselība, stabila kvalitāte, drošība un dabiskums. Situācijā, kad vietējiem uzņēmumiem jādomā ne tikai par kvalitatīva un augstvērtīga produkta ražošanu, bet arī par tā izcelšanu uz pārējo fona, maģistra darba autores mērķis bija izvērtēt produkta izcelsmes valsts nozīmi Latvijas patērētāju pirkšanas lēmuma izvēlē, un patriotisma ietekmi uz to. Empīriskajā pētījumā tika izmantotas divas metodes - anketēšana un daļēji strukturētās intervijas, ar ko maģistra darba autorei bija iespēja noskaidrot Latvijas patērētāju izvēli noteicošos faktorus un izvērtēt viņu pirkuma paradumus, iepazīt vietējo patērētāju viedokļus par Latvijā ražotās produkcijas lomu starp ārvalstu konkurentiem, kā arī saprast, kāds ir patērētāju patriotisma līmenis attiecībā uz vietējo preci. Darba rezultāti par Latvijas patērētāju liecina, ka izvēloties preces starp līdzīgu Latvijas un ārvalstu ražojumu, mūsu valsts patērētājs pieņem lēmumu par pieejamāku cenu un zīmolu, nevis par vietējā ražotāja atbalstīšanu.en_US
dc.description.abstractNowadays, such values as health, quality, safety and naturalness increasingly dominate. In a situation when local companies must think not only about production that is highly-qualitative but also of standing out their products from others, the aim of the author’s master’s thesis was to study the meaning of the country of origin of product in purchase decision-making process of Latvian consumer and the influence of patriotism. Two methods were used in the empirical research – questionnaires and partly structured interviews according to which the author was able to clarify determinant factors of Latvian consumer selection of products and to study their habits of purchasing; to get acquainted with opinion of local costumers about the role of Latvian production among foreign competitors; as well as to comprehend the level of costumers’ patriotism in relation to local goods. The study results about Latvian consumers indicate that by choosing between similar Latvian and foreign production consumers of our country decides in favour of price and brand instead of supporting local producers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectprodukta izcelsmes valstsen_US
dc.subjectproduktu iegādes lēmumu pieņemšanaen_US
dc.subjectpatērētājsen_US
dc.subjectpatriotismsen_US
dc.titleProdukta izcelsmes valsts nozīme Latvijas patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesāen_US
dc.title.alternativeThe Role of the Country of Origin of Product in Purchase Decision-Making Process of Latvian Consumeren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record