• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komerciālā teksta pilnveidošanas iespējas mārketinga kampaņas izstrādē un realizācijā

Thumbnail
View/Open
303-47812-Antoscenkova_Anna_aa10101.pdf (1.360Mb)
Author
Antoščenkova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Tēma „Komerciālā teksta pilnveidošanas iespējas mārketinga kampaņas izstrādē un realizācijā” ir aktuāla, jo mēs dzīvojam informācijas pasaulē, tajā skaitā - komerciālās informācijas pasaulē un komunicējam ar patērētājiem, izmantojot tekstu reklāmas baneros, uz vizītkartēm, bukletos, un, protams , internetā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus komerciālo tekstu sastādīšanai un sekmīgai teksta sastādītāja mijiedarbībai ar kompānija mārketinga nodaļu. Gālvenais uzdevums - izveidot instrukciju kopiraiterim mārketinga kompānijā efektīvu komerciālu tekstu izstrādāšanai, kas palīdzēs sasniegt maģistra darba mērķi. Pamatojoties uz veikto pētījumu, autore izveidoja ērtu instrukciju, kuru var izmantot jebkurš kopiraiteris mārketinga kompānijā, pat bez lielas pieredzes
 
The topic “ The commercial text improvement opportunities for the process of development and realization of marketing campaigns” is of great significance as we live in the information age, and commercial information plays a relevant role. We speak with the consumer through the text on an advertizing banner, on the business card, leaflets and, of course, on the Internet. The objective of this thesis is to create guidelines for the development of commercial texts, and to facilitate and improve the cooperation between the marketing specialists and copywriter. The main function of this Master's thesis is the creation of instructions for the copywriter which will help achieve this objective. Based on researches and investigations, the author creates the convenient instructions which the copywriter of any marketing company can use, regardless of their laboral experience.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28790
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV