Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorAntoščenkova, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:19Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47812en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28790
dc.description.abstractTēma „Komerciālā teksta pilnveidošanas iespējas mārketinga kampaņas izstrādē un realizācijā” ir aktuāla, jo mēs dzīvojam informācijas pasaulē, tajā skaitā - komerciālās informācijas pasaulē un komunicējam ar patērētājiem, izmantojot tekstu reklāmas baneros, uz vizītkartēm, bukletos, un, protams , internetā. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus komerciālo tekstu sastādīšanai un sekmīgai teksta sastādītāja mijiedarbībai ar kompānija mārketinga nodaļu. Gālvenais uzdevums - izveidot instrukciju kopiraiterim mārketinga kompānijā efektīvu komerciālu tekstu izstrādāšanai, kas palīdzēs sasniegt maģistra darba mērķi. Pamatojoties uz veikto pētījumu, autore izveidoja ērtu instrukciju, kuru var izmantot jebkurš kopiraiteris mārketinga kompānijā, pat bez lielas pieredzesen_US
dc.description.abstractThe topic “ The commercial text improvement opportunities for the process of development and realization of marketing campaigns” is of great significance as we live in the information age, and commercial information plays a relevant role. We speak with the consumer through the text on an advertizing banner, on the business card, leaflets and, of course, on the Internet. The objective of this thesis is to create guidelines for the development of commercial texts, and to facilitate and improve the cooperation between the marketing specialists and copywriter. The main function of this Master's thesis is the creation of instructions for the copywriter which will help achieve this objective. Based on researches and investigations, the author creates the convenient instructions which the copywriter of any marketing company can use, regardless of their laboral experience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectkomerciālie tekstien_US
dc.subjectkopiraitingsen_US
dc.subjectinstrukcijasen_US
dc.subjectmārketinga kompānijas darbības analīzeen_US
dc.titleKomerciālā teksta pilnveidošanas iespējas mārketinga kampaņas izstrādē un realizācijāen_US
dc.title.alternativeThe commercial text improvement opportunities for the process of development and realization of marketing campaignsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record