Patērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā.
Author
Pudzēna, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju lojalitātes programmas nozīme uzvedības ietekmēšanā”. Liela daļa Latvijā esošos uzņēmumu saviem klientiem piedāvā lojalitātes programmas, lai piesaistītu to uzmanību. Lojalitātes programmām ir atsevišķi veidi, bet mērķis un koncepts lielākoties ir vienāds, tāpēc vienīgā atšķirība daudzkārt ir tikai uzņēmuma nosaukumos, nevis pašās sistēmās.
Bakalaura darba mērķis ir izzināt patērētāju lojalitātes programmas būtību, to nepieciešamību un ietekmi uz patērētājiem izmantojot pieejamo mārketinga literatūru. Izpētīt lojalitātes programmas ietekmi uz patērētājiem un salīdzināt apģērbu mazumtirdzniecības tīklu Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved lojalitātes programmas un to nepieciešamību uzņēmumā, izstrādājot priekšlikumus, kā uzlabot to darbību.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmā nodaļā ir ietverta mārketinga teorija par lojalitāti. Otrā nodaļā ir aprakstīts par lojalitātes programmas būtu, veidiem un pielietošanu. Trešajā nodaļā ir veikts pētījums, par lojalitātes programmas nozīmi patērētāju uzvedības ietekmēšanā, izmantojot aptaujas un intervijas metodi.
Iegūtos rezultātus apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumi varēs izmantot, lai uzlabotu un pilnveidotu savas lojalitātes programmas. The theme of this paper is “The importance of consumer loyalty and its influence on customer behavior”. This paper studies the significance of consumer loyalty programs through theoretical research and aims to inquire and compare retail sales programs of Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved.
In theoretical chapter of thesis author examines marketing theory of loyalty its forms and application. In the methodological chapter author describes research methods used in the paper – questionnaire and interview methods.
In the empirical chapter the author studies and analyzes the importance of consumer loyalty for retail sales costumers of Seppala, H&M, NewYorker, Bershka, Reserved by analyzing the questioner and interview data.
This paper consists of theory, methodology and empirical chapter. In conclusion the obtained results can be used to improve the work of retail stores examined in the paper.