Show simple item record

dc.contributor.advisorBarānova, Dairaen_US
dc.contributor.authorNikoļska, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:22Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:22Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47974en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28806
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma LMT stratēģija un konkurētspēja Latvijas telekomunikāciju tirgū”. Darba mērķis ir pamatojoties uz zinātnisko literatūru un uzņēmuma sniegto informāciju, izpētīt LMT uzņēmuma stratēģiju, identificēt tās nepilnības un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Pirmajā daļā, tiek pētīts uzņēmuma stratēģijas jēdziens, to ietekmējošie faktori. Otrajā daļā tiek analizēts un pētīts telekomunikācijas tirgus Latvijā un tā attīstības dinamika pēc krīzes laikā. Trešā nodaļa tiek veltīta aptaujas rezultātu apkopošanai un iegūto rezultātu pielietošanai uzņēmuma LMT konkurētspējas paaugstināšanai. Nobeigumā tiek izstrādāti darba secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darba apjoms: 73 lapas, 26 attēli, 15 tabulas. Atslēgvārdi: konkurētspēja, telekomunikācija, tirgus analīze, SVID analīze.en_US
dc.description.abstractThesis of the Bachelor is „LMT Marketing Strategy and the Competitiveness in Latvian Telecommunications Market". The aim of the Bachelor is to explore LMT marketing strategy, identify its weaknesses and develop proposals for its improvement according to the scientific literature and information provided by the company. In the first chapter author looks through the theoretical basis about the company’s marketing strategy and competitiveness. In the second chapter is analyzing Latvian telecommunications market and development Dynamics. The third chapter is for the LMT marketing strategy’s analysis, survey’s data collection impact on the company’s competitiveness. Developed observations and recommendations. Bachelors workload: 73 pages, 26 images, 15 tables. Keywords: competitiveness, telecommunication, markets analysis, SVOT analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectkonkurētspējaen_US
dc.subjecttelekomunikācijaen_US
dc.subjecttirgus analīzeen_US
dc.subjectSVID analīzeen_US
dc.titleUzņēmuma LMT stratēģija un konkurētspēja Latvijas telekomunikāciju tirgūen_US
dc.title.alternativeLMT Marketing Strategy and the Competitiveness in Latvian Telecommunications Marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record