Show simple item record

dc.contributor.advisorBāra, Dainaen_US
dc.contributor.authorKaļpins, Aigarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:18Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:18Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47041en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29193
dc.description.abstractBakalaura darbs „ Valsts policijas sabiedrisko attiecību kampaņas „Jaunieši lieto narkotikas” izvērtējums” pēta kampaņas veidošanas pamatprincipu atbilstība sabiedrisko attiecību teorijai kampaņu veidošanā. Konkurētā kampaņa līdz šim ir bijusi ievērojamākā kampaņa narkotiku profilakses jomā, taču tai nesekoja kampaņas turpinājums. Darba mērķis bija noskaidrot, kādi sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanas pamatprincipi tika ievēroti izstrādājot kampaņu. Darba teorētiskā bāze satur: kampaņu nozīmi, kampaņu būtību un kampaņu veidošanas posmu pamatprincipus. Darba pētnieciskās daļas pamatā bija kvalitatīvās pētniecības metodes: Valsts policijas dokumentu analīze un intervijas ar narkotiku profilakses jomas ekspertiem.en_US
dc.description.abstractIn Thesis, “The State Police of Latvia public relation campaign “Youth against drugs” evaluation” explores the basic principles of making campaign, adequacy with public relations campaign theory. Particular campaign so far has been the most notable drug prevention campaign, but it did not continued. The aim was to find out what kind of public relations campaign basic principles were respected by developing this particular campaign. The theoretical base contains the importance of the campaigns, the nature of the campaign and the campaign making building phase of the basic principles. Parts of the research work was based on qualitative research methods: analyses of the State Police documents and interview with experts in drug prevention field.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.subjectsabiedriskās attiecībasen_US
dc.subjectValsts policijaen_US
dc.subjectkampaņas pamatprincipien_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectThe State policeen_US
dc.titleValsts policijas sabiedrisko attiecību kampaņas "Jaunieši pret narkotikām" izvērtējumsen_US
dc.title.alternativeThe State Police of Latvia public relations campaign "Youth against drugs" evaluationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record