Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50010en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29229
dc.description.abstractMaģistra darba „Darbinieku loma zīmola komunikācijā: „Swedbank” Baltijā piemērs” mērķis ir noteikt, kāda ir darbinieku loma uzņēmuma zīmola komunikācijā, izpētot „Swedbank” Baltijā praksi un darbinieku iesaisti. Teorētiskajā daļā aplūkota organizāciju komunikācija, darbinieku zīmols un tīkla sabiedrības izpratne. Pētījumā gadījuma studiju ietvaros izmantota intervija, anketēšana, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Secināts, ka darbinieku loma „ Swedbank” Baltijā zīmola komunikācijā tiek vērtēta kā ļoti būtiska, ko apliecina arī aktīvā iesaiste ar zīmolu saistītā saturā sociālo mediju vidē. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of Master thesis „Employees' role in brand communication: an example of Swedbank in the Baltics” is to explore the role of employees in brand communication by exploring practices of Swedbank and also employee engagement. The theoretical part describes organizational communication, employee brand and the concept of network society. The empirical part contains case study which includes interview, survey, quantitative and qualitative content analysis. The study concludes that employees’ role in brand communication is very important, as evidenced by the active involvement in brand-related content in social media. The structure of the work consists of theoretical, methodological and empirical part, and conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectOrganizāciju komunikācijaen_US
dc.subjectZīmolsen_US
dc.subjectDarbiniekien_US
dc.subjectIekšējā zīmolvedībaen_US
dc.subjectSociālie medijien_US
dc.titleDarbinieku loma zīmola komunikācijā: "Swedbank" Baltijā piemērsen_US
dc.title.alternativeEmployees' role in brand communication: an example of Swedbank in the Balticsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record