Klientu attieksme un lojalitāte elektroenerģijas tirgus atvēršanas apstākļos: AS Latvenergo piemērs
Autor
Āboliņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir ”Klientu attieksme un lojalitāte elektroenerģijas tirgus apstākļos: AS Latvenergo piemērs”. Mērķis ir noskaidrot AS “Latvenergo” klientu attieksmi un lojalitāti pret uzņēmumu pēc brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanās.
Darba teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par uzņēmuma komunikāciju, integrēto mārketingu, klientu attieksmi un attieksmes veidojošajiem faktoriem, kā arī aprakstīts lojalitātes jēdziens un lojalitātes veidošana. Empīriskajā daļā aplūkota “Latvenergo” komunikācija elektroenerģijas tirgus atvēršanas gadījumā, analizēta klientu lojalitāte un attieksme pret uzņēmumu. Darba gaitā secināts, ka klientu attieksme pret uzņēmumu ir pozitīva, klientu lojalitāte uzņēmumam ir nenoturīga. Master's thesis: " Customer loyalty and attitude in condition of electricity market opening case of AS Latvenergo." The aim is to ascertain the AS "Latvenergo" customer attitude and loyalty to the company after the free electricity market opening.
The theoretical part describes the theory of corporate communications, integrated marketing, customer attitudes and attitudes forming factors, and describes the concept of loyalty. The empirical part deals with "Latvenergo" analysis of communication electricity market opening, customer loyalty and attitude towards the company. As work progresses, it is concluded that the treatment of client is positive, however customer loyalty to the company is unstable.