Integrētā mārketinga komunikācija zīmola "FRUTEVER" virzīšanā
Автор
Zaharova, Sofja
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats ir “Integrētā mārketinga komunikācija zīmola “FRUTEVER” virzīšanā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, izpētīt zīmola “FRUTEVER” mērķauditoriju, lai noskaidrotu, kā pozicionēt zīmolu un caur kuriem komunikācijas kanāliem uzrunāt potenciālos klientus.
Darba teorētiskajā daļā ir apskatīta teorija par zīmola jēdzienu, tā izstrādes un pozicionēšanas pamatnosacījumiem, kā arī par mārketinga komunikāciju, īpaši pievēršoties integrētās mārketinga komunikācijas realizēšanas principiem.
Izpētes daļas dati balstās uz kafejnīcas “FRUTEVER” potenciālās auditorijas aptauju, “Facebook” profila statistisko datu analīzi, kā arī uzņēmuma tuvākā konkurenta, restorāna “Raw Garden”, auditorijas novērojumu.
Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un secinājumi, kuri atklāj, ka “FRUTEVER” potenciālais klients ir 25 – 40 gadu veca sievete, ar augstāko izglītību, kura strādā algoto darbu. Savukārt vispiemērotākās mārketinga komunikācijas metodes, kuras jāpielieto zīmola tagadējā attīstības stadijā, ir reklāma, sabiedriskās attiecības un tiešais mārketings, it īpaši interneta mārketings. The theme of the bachelor paper ir “Integrated marketing communication in brand “FRUTEVER” promotion”. The aim of the paper is to explore "FRUTEVER" target audience to figure out how to position the brand and which communication channels are the most appropriate for reaching “FRUTEVER” potential customers.
The theoretical part discusses the theory of the brand concept, its development and positioning basic issues, as well as marketing communications, focusing on integrated marketing communication implementation principles.
The research is based on the cafe "FRUTEVER" potential audience survey, "Facebook" profile statistical analysis, as well as the company's closest competitor, the restaurant "Raw Garden", audience observation.
The structure of the work consists of theoretical, methodological, empirical part and conclusions, revealing that "FRUTEVER" potential customer is 25-40 year old woman with higher education, who works in paid employment. But the most suitable marketing communication methods to be applied on brand’s present stage of development, is advertising, public relations and direct marketing, especially Internet marketing.