Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorBojāre, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:27Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:27Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50298en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29239
dc.description.abstractBakalaura darba „Vizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013.gada marta līdz 2014.gada maijam” mērķis ir noskaidrot, vai un kā naratīva struktūra reklāmā ietekmē vizuālā un verbālā vēstījuma efektivitāti. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās literatūras apkopojuma un teorijas daļas izstrādes, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta, kā arī veiktā pētījuma izklāsta un tā rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu veido teorijas par reklāmu un TV reklāmu, tās lomu uzņēmuma komunikācijā, par zīmolu, tā identitāti un zīmola reklāmām, reklāmas vēstījumiem, kā arī par reklāmas semiotiku un naratīvu. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, ir iegūta atbilde uz darba pētniecisko jautājumu par LMT TV reklāmu naratīvu struktūru un vizuālā un verbālā vēstījuma efektivitāti.en_US
dc.description.abstractThe main objective of my bachelor thesis "Visual and verbal narrative structure in LMT TV commercials from March 2013 to May 2014" is to find out whether and how the narrative structure in advertisements affects the efficiency of visual and verbal message. Bachelor thesis consists of three parts: theoretical literature summary and theoretical framework of the research, methodology and summary of research results. The theoretical part consists of the theory of advertising and TV advertising, its role in the company's communication, brand advertising, brand identity and branding, advertising messages, and also advertising semiotics and narrative. Based on the research results, answer to the research question concerning LMT TV advertisements, narrative structure and the efficiency of visual and verbal messages has been obtained.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectmobilie sakarien_US
dc.subjectLatvijas Mobilais Telefonsen_US
dc.subjectsemiotikaen_US
dc.subjectnaratīva struktūraen_US
dc.titleVizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013. gada marta līdz 2014. gada maijamen_US
dc.title.alternativeVisual and verbal narrative structure in LMT TV commercials from March 2013 to May 2014en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record