Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50412en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29254
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas ekomarķējumu ietekmes jauniešu publikās: attieksmes un uzvedības” mērķi ir noskaidrot, kā jauniešu publikās izpaužas attieksmes un uzvedības ietekmes, ko izraisa Latvijā izplatītie ekomarķējumi un novērtēt ekomarķējumu vēstījuma komunikāciju. Pētāmā problēma – ekomarķējumu vēstījuma ietekmes jauniešu publikās. Primāri, darba teorētiskajā daļā tika izpētītas teorijas par pārliecināšanu, patērētāju attieksmēm un uzvedību. Iekļauta informācija par ekomarķējuma lomu patērētājam, bioloģisko lauksaimniecību, tirgotājiem un ekomarķējumiem. Metodoloģiskā daļa ietver kvantitatīvās aptaujas un kvalitatīvās daļēji strukturētās intervijas metodes. Pētnieciskā daļa ietver anketēšanu jauniešu publikās un daļēji strukturētas intervijas ar bioloģisko produktu ražošanas dalībniekiem, rezultātus un secinājumus.en_US
dc.description.abstractThe aims of Bachelors work „Influence of Latvian eco labels on young audiences: attitudes and behaviour” is to establish whether the youth audiences receives an impact on their attitudes and attitude related behaviors resulting from Latvian distributed eco labels and also evaluate the communication of these eco label’s message. Eco labels message impact on youth audiences is the main issue in this research. The primary task is to research theories of persuasion, consumer attitudes and attitude related behaviors. Find information on the label role for consumers, organic farming, traders and eco-labels. Methodological part includes quantitative survey and qualitative semi-structured interviews. The study deals a survey with youth audiences, semi-structured interviews with organic production stakeholders, data collection, evaluation and conclusion drawing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectekomarķējumsen_US
dc.subjectattieksmeen_US
dc.subjectpārliecībaen_US
dc.subjectuzvedībaen_US
dc.subjectbioloģiska lauksaimniecībaen_US
dc.titleLatvijas ekomarķējumu ietekmes jauniešu publikās: attieksmes un uzvedībasen_US
dc.title.alternativeInfluence of Latvian eco labels on young audiences: attitudes and behaviouren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record