Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorOliņa, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50419en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29256
dc.description.abstractBakalaura darba tēma - Pārliecināšanas paņēmieni sociālajā kampaņā "Latvijas Labums". Darba mērķis ir noskaidrot, kādi pārliecināšanas paņēmieni izmantoti sociālajā kampaņā "Latvijas Labums" un kāda ir šo izmantoto paņēmienu iedarbība. Bakalaura darba teorētisko bāzi veido teorija par sociālo mārketingu, sociālajām kampaņām un tā instrumentiem, pārliecināšanas komunikāciju un pārliecināšanas paņēmieniem reklāmā. Empīriskā daļā veikta sociālās kampaņas "Latvijas Labums" semiotiskā analīze, lai apzinātu reklāmās iekļautos pārliecināšanas paņēmienus, veikta daļēji strukturētā intervija ar sociālās kampaņas organizatoriem un veidotājiem, kā arī veiktas divas fokusa grupas, lai noskaidrotu pārliecināšanas paņēmienu ietekmi un patērētājiem.en_US
dc.description.abstractSubject of bachelor thesis – The means of persuasion in social campaign "Latvijas Labums". The goal of this thesis is to find out what persuasion techniques have been used in the social campaign "Latvijas Labums" and what are their effects. The theoretical basis consists of theory of social marketing, social campaigns and their tools, persuasive communication and persuasion techniques in advertising. The practical part consists of a semiotic analysis of the campaign, in which information about the persuasion techniques is gathered, and a semi-structured interview with creators of the campaign. Two focus groups are used to find out the persuasion techniques’ effects on consumers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectLatvijas Labumsen_US
dc.subjectsociālā kampaņaen_US
dc.subjectpārliecināšanas paņēmienien_US
dc.subjectsemiotiskā analīzeen_US
dc.subjectdaļēji strukturētā intervijaen_US
dc.titlePārliecināšanas paņēmieni sociālajā kampaņā "Latvijas Labums"en_US
dc.title.alternativeThe means of persuasion in social campaign "Latvijas Labums"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record